Heineken® je pokrenuo novu globalnu kampanju „Cities of the world“ koja ima za cilj da inspiriše ljude da izađu iz svojih svakodnevnih rutina otkrivajući tajne svojih gradova. Kampanja obuhvata i novu televizijsku reklamu pod nazivom „Grad“, posvećenu muškarcima sveta koji nastoje da otkriju i prevaziđu svoje granice.
„Grad“ je priča o čoveku koji kreće u avanturu kako bi vratio izgubljene vizitkarte prelepoj ženi po imenu Eva. U reklami, svaka kartica otkriva glavnom liku iznenađujuća i skrivena mesta u gradu, podržavajući ideju da pravi svetski muškarac nikada ne bi trebalo da prestane da istražuje svoje urbano okruženje. TV spot je takođe podsetnik da svaki veliki grad među svojim soliterima i svetlećim reklamama, nudi i beskrajnu avanturu.
„Svesni smo da oni koji piju Heineken® prate najaktuelnija dešavanja u svojim gradovima, ali da nekad nisu spremni da odstupe od svoje svakodnevne rutine kako bi istražili neočekivano“, rekla je Sofija Eftimovski-Božović, Heineken® brend menadžer. „Naš cilj je da ih sa Cities of the world kampanjom inspirišemo da promene svoje ustaljene navike kako bi otkrili i otključali tajne svojih gradova.“
U okviru kampanje Cities of the world, Heineken® je lansirao i niz specijalno dizajniranih boca limitirane serije, a svaku karakteriše naziv jednog od šest svetskih gradova: Njujork, Šangaj, Berlin, Amsterdam, London i Rio de Žaneiro. Na našem tržištu Heineken® je lansirao i ekskluzivnu bocu sa nazivom našeg glavnog grada, kao jedne od atraktivnijih i uzbudljivijih destinacija na mapi sveta. Beograd u sebi spaja originalnu zabavu, mističnost i avanturu i time opravdava svoje mesto na prestižnoj listi svetskih metropola.
Od sredine septembra do kraja novembra, najbolji učesnici u kvizu o poznavanju svetskih metropola, na zvaničnoj Heineken® internet stranici imaće mogućnost da, u našoj prestonici, kroz nesvakidašnju avanturu upoznaju šest svetskih gradova.