Iako se zna da donose pozitivne rezultate, u praksi je teško meriti efekat marketing i PR ulaganja, a Pumble je novi domaći startap koji planira da upravo reši taj problem i pomogne u svakodnevnim aktivnostima profesionalcima koji se bave odnosima sa javnošću.
Ovo je još jedan interkompanijski startap koji se u poslednje vreme pojavljuje u našoj zemlji, a Nenad Milanović, direktor do skora isključivo autsorsing kompanije COINGa, došao je na ideju kroz razgovor sa dosta eksperata iz oblasti marketinga i PRa i počeo da istražuje problem i traga za rešenjem. Od ideje do lansiranja njegov tim je došao za 10 meseci.
Proizvod je namenjen Marketing i Public Relations profesionalcima, ali može biti koristan svakome ko želi da održava svoje lične medija kolekcije. Pumble svojim korisnicima olakšava dosta različitih aktivnosti – od ažuriranja i vođenja PR strane na sajtu, preko praćenja rezultata medijske pokrivenosti i održavanja baze relevantnih publikacija do kreiranja izveštaja i koordinacije tima.
Pumble je trenutno besplatan za sve korisnike i kako nam Nenad kaže, planiraju da tako ostane dok ne budu sigurni da je njihov proizvod ono što je potrebno njihovim klijentima.
Više informacija pronađite na sajtu http://startit.rs/