REGION – Nakon pet godina poslovanja pod nazivom iSTUDIO, zagrebačka agencija odlučila se na rebrendiranje i preiumenovanje u Degordian. Na događaju iWENT predstavljeno je novo ime, slogan – Makes you curious i novi logotip, a čitav rebrending prepušten je agenciji Brandoctor.
Kako se navodi na sajtu agencije Brandoctor, kod repozicioniranja iSTUDIJA, fokus je bio na promeni poslovne strategije – od social media agencije u performance oriented agenciju, ali i karakter ljudi koji tamo rade – njihovu mladost, kreativnost, znatiželju i inovativnost. „Ključni insight koji nas je vodio u procesu rebrandinga bila je znatiželja zaposlenih koji istražuju i testiraju šta potrošače čini znatiželjnima odnosno zašto bi potrošač kliknuo. U skladu sa tim rezultatima, iSTUDIO kreira i optimizuje kampanju i na kraju ostvaruje poslovne ciljeve klijenata.“
Na sajtu Brandoctor agencija navodi se i da su na temelju brend platforme, kreirali novo ime – Degordian koji nosi konotacije na Gordijski čvor, brzo i efikasno rešavanje i najkomplikovanijih digitalnih izazova. Logotip u grafičkoj intervenciji na slovu “d” prikazuje rezanje gordijskog čvora, simbolizujući rasčlanjenje i pojednostavljivanje kompleksne informacije.
Više informacija pronađite na sajtu Brandoctor.