Glasanje potrošača, stručne javnosti i poslovnih partnera za „Najbolje iz Srbije 2013“ trajaće do 21. marta, a najbolji brendovi biće proglašeni na svečanosti 9. aprila, saopštila je Privredna komora Srbije.
U skladu sa propozicijama, posetioci nakon registrovanja na sajtu www.najboljeizsrbije.rs, dobijaju jedinstven pristupni link koji važi do kraja glasanja. Pomoću linka u svakoj kategoriji može da se glasa samo za jedan brend, a dodeljeni glas nije moguće poništiti. Glasanje je anonimno, a moguće je glasati za brendove u svim, ili samo u nekim kategorijama.
Pobednici se biraju na osnovu tri grupe kriterijuma – tržišno-finansijskih, percepcije ispitanika i ocene stručnog žirija koji nose u proseku oko 60, odnosno 30 i deset poena. Kriterijumi za izbor najboljih brendova, definisani su metodologijom, razvijenom u saradnji sa profesorima Ekonomskog fakulteta u Beogradu.
„Najbolje iz Srbije“ ove godine beleži desetogodišnji jubilej, a o njenom kredibilitetu svedoči podatak da je od početka akcije 2004. godine, nominovano više od hiljdu brendova u različitim kategorijama. Tradicionalno, akciju organizuju Privredna komora Srbije, Ministarstvo spoljne i unutrašnje trgovine i telekomunikacija i dnevni ekonomski list „Privredni pregled“.
Pobednici dobijaju pravo da znak „Najbolje iz Srbije“ koriste kao znak kvaliteta i poverenja na proizvodima, kao i u promotivnim i marketinškim aktivnostima. Povodom jubileja, osim 23 najbolja robna i korporativna brenda na srpskom tržištu i najboljeg izvoznika u 2013. godini, biće proglašena i dva decenijska pobednika u kategoriji robni i korporativni brend.