Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

OGLAŠAVANJE

spot_img

ISPRATI

Štampa je najugroženija od svih tradicionalnih medija!

Sanja Božić-Ljubičić, direktorka kompanije Mediavision, koja je organizator New Europe Marketa (NEM), specijalno za Marketing mrežu govori o ovogodišnjoj konferenciji, koliko je ulazak Hrvatske u EU doprineo razvoju njihovog medijskog tržišta, hoće li tradicionalni mediji „preživeti“ i koji su uslovi za to.

Koja tema će dominirati na NEM 2014 i po čemu će se ovogodišnja konferencija razlikovati od prethodne?
Cilj nam je kao i prošle godine učesnicima NEM-a ponuditi uvid u najnovije trendove medijske industrije. Konferencijski deo New Europe Marketa ponovo će obrađivati teme iz oblasti marketinga, tehnologije, contenta i distribucije, a ove ćemo se godine baviti reklamiranjem u doba multiscreena, promenama koje second screen donosi u medijsku industriju, novim navikama gledalaca, tehnologijama clouda i 4K-a. Dakle, još jednom se bavimo ili najnovijim trendovima ili onima koji tek dolaze.

U kojoj meri su predstavnici medijske industrije prepoznali značaj NEM konferencije i planirate li širenje koncepta (tema), pa samim ti i ciljne grupe?
Odjek NEM-a i pozitivne reakcije na prošlogodišnje izdanje dokaz su da je naš događaj pun pogodak, a to pokazuje i veliko interesovanje za NEM 2014. Medijska industrija neiscrpna je kad su u pitanju teme koje možemo ponuditi učesnicima i oni ostaju naša primarna ciljna grupa.

Ono što je specifično za NEM jeste što se na konferenciji govori o problemima medijske industrije u našem regionu. Možete li oceniti stanje medijskog tržišta u regionu, ima li razlike među državama?

NEM je pokrenut s ciljem da predstavi medijski potencijal ove regije, ali i da regionalnoj medijskoj industriji približi globalne medijske trendove. U nekim smo aspektima sigurno blizu globalnim kretanjima, ali isto tako možemo dosta naučiti. Neke razlike naravno moraju ostati, ne samo zbog pojedinih ekonomskih i privrednih okolnosti, već i zato što je svako regionalno tržište specifično po svojim medijskim zahtevima.

Hrvatska je prošle godine ušla u EU. Koliko je to doprinelo razvoju medijskog tržišta u Hrvatskoj i koji trendovi su obeležili 2013. godinu?
Mislim da je rano govoriti o promenama na hrvatskom medijskom tržištu, premalo je vremena prošlo da bi se uočile neke vidljive promene. Hrvatska je i pre službenog ulaska u EU pratila – koliko su to ekonomske prilike omogućavale, naravno – trendove sa zapada. IPTV je sigurno trend koji je najviše osnažio prošle godine.

Kakva je, po Vašem mišljenju, budućnost medija? Hoće li svi tradicionalni mediji „preživeti“ i koji su uslovi za to?
Nije tajna da se print bori za opstanak, to već neko vreme traje, a oni koji su prepoznali moć interneta odavno su se proširili ili potpuno prešli na web. Slično je i sa radijom i televizijom, koji takođe sve više koriste raznolikost weba u poslovanju, iako nisu ugroženi kao print. Posebno to važi za televiziju, koja po svojoj prirodi može i treba biti medij koji će najbolje koristiti internet i/ili sarađivati s njim.

Konferencija NEM 2014 održaće se od 10. do 13. juna u Dubrovniku.

Autor: Ivana Parčetić

spot_img

PROJEKAT

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!