Bez obzira na nivo na kome komuniciramo ideju – lokalno, regionalno, međunarodno, interno ili eksterno, moramo da uzmemo u obzir nove kanale komunikacije koji danas predstavljaju deo svakodnevice svakog potrošača i zaposlenog. Kako uspešno komunicirati u eri novih tehnologija i kako upravljati različitim javnostima u stalno promenljivom okruženju, samo su neka od pitanja na koja će međunarodni komunikacioni stručnjaci pokušati da daju odgovore u okviru IPRA CEE konferencije, koja će se 6. novembra održati u Sofiji (Bugarska).
Događaj će okupiti lidere iz oblasti komunikacija, medija i marketinga iz Centralne i Istočne Evrope. Među govornicima nalaze se i Alastair Campbell, bivši portparol britanskog premijera Tonija Blera, kao i Christophe Ginisty, aktuelni predsednik IPRA. Scott Neuman, direktor marketinga i komunikacija IBM-a za Centralnu i Istočnu Evropu, govoriće na koji način digitalne komunikacije, uz dobru online strategiju, mogu povećati prihode kompanijama. Ecaterina Safarica, pomoćnik direktora za komunikacije kompanije Procter&Gamble za Balkan, Tursku, Izrael, Kavkaz i Centralnu Aziju, učesnicima konferencije govoriće o uticaju lokalnih faktora na plasiranje međunarodnih kampanja, ali i o održivosti poruka uprkos lokalnim različitostima. Bronwen Andrews iz kompanije MSLGROUP na IPRA CEE konferenciji daće savete na koji način kompanije mogu da izgrade i odbrane reputaciju na međunarodnom nivou.
Više informacija o samoj konferenciji, programu i predavačima pogledajte na sajtu IPRA CEE. Zvaničan haštag konferencije je #ipracee13.
Marketing mreža omogućila je svojim vernim čitaocima dve besplatne kotizacije za IPRA CEE konferenciju u Sofiji. Ostavite komentar ispod teksta, a najkreativniji čitaoci dobiće priliku da sa međunarodnim PR stručnjacima razmenu iskustva i čuju koji trendovi će obeležiti industriju u narednom periodu!
Trendovi su svuda oko nas ja želim da ih čujem iz prve ruke.
Ova konferencija je PRilika za mene 🙂
hocu da upoznam Scott Neumana, kazu da je zgodan frajer!
ovakva prilika se ne propusta!
Bravo za Marketing Mrezu! Najbolji ste!
Efektivna i efikasna komunikacija kroz tri celne javnosti interna,eksterna javnost i medie so kluc uspeha. Proaktivnost je vrlina,ali i pametan korak u modernoj eri komunikacije.