Nataša Jokić, Marketing & R&D Director u Nectar Group, govorila je za drugo izdanje Marketing mreža magazina o kupcu budućnosti.
U industriji u kojoj posluje kompanija Nectar – ko kupuje, a ko kupovinu inspiriše?
Nectar grupa, kao jedna od vodećih food & beverage kompanija u regionu, u svom portfoliju ima iconic brendove sa dugom tradicijom i bogatim nasleđem. U centru svih naših aktivnosti je potrošač, pri čemu se posebna pažnja poklanja segmentaciji i targetiranju krajnjih korisnika, ali i donosiocima odluke o kupovini. Kada je u pitanju naš odnos sa potrošačima, rekla bih da inspirišemo jedni druge zahvaljujući jakim emocionalnim vezama koje uspešno gradimo dugi niz godina.
“Me, me, me” – da li je to kupac budućnosti? Ko je kupac budućnosti Nectar proizvoda?
Sve u vezi sa potrošačima je podložno brzim i stalnim promenama: očekivanja, motivacije, prioriteti, navike kupovine. Svedoci smo da su dani “business as usual” za nama. Obraćamo se 100% digital generaciji koju motivišu dostignuće i rezultat, a ne radni okvir od 9 do 17h. Pokreću ih personalizovano iskustvo i “better for me” propozicije. Design thinking, tehniku kreativnog rešavanja izazova, usvojili smo kao našu redovnu poslovnu praksu u procesu strateškog brend pozicioniranja upravo u cilju boljeg razumevanja potrošača i njihovih budućih potreba.
Potrošač danas od brenda očekuje da u komunikaciji bude autentičan, a poruke personalizovane. Šta to konkretno znači? Da li brendovi i na koji način pitaju potrošače da zajedno kreiraju priče?
Autentičnost gradimo kroz originalnu, iskrenu i doslednu komunikaciju koja mora da odražava identitet i vrednosti brenda. Istraživanja pokazuju da mlađe generacije prednost daju brendovima koje percipiraju kao transparentne i autentične, pri čemu dodatnu vrednost kreira i asocijacija sa svrhom. Najčešće su najbolja rešenja upravo najjednostavnija, ona koja dotiču ljudsku istinu na način da se u njoj prepoznamo. Odličan primer je Nectar komunikaciona platforma utemeljena na našoj Nije svejedno filozofiji i prepoznatljivom Nije svejedno humoru. Nije svejedno znači preuzeti odgovornost, dati sve od sebe i izboriti se za ono do čega nam je stalo.
Ceo intervju pročitajte u Marketing mreža magazinu.
*Marketing mreža magazin dostupan je u štampanom i elektronskom izdanju uz pretplatu.