Ivana Dukić, Marketing Director u kompaniji Frikom, govorila je za Marketing mreža magazin o jakim brendovima i kako da potrošač postane ambasador brenda.
King Majestic proglašen je za najbolji sladoled u 2022. godini. Šta za Vaš brend znači ovo priznanje, posebno imajući u vidu da je u kategoriji sladoleda veoma velika konkurencija?
Nagrada koju nam je uručilo Međunarodno udruženje proizvođača sladoleda (IICC – International Ice Cream Consortium), nakon sprovedenih degustacija sladoleda širom sveta, predstavlja svojevrstan pečat i priznanje ne samo za KING brend, već i za kompanije Frikom i Ledo, koje su dobile još jednu potvrdu fantastične sinergije, a koja dovodi do velikih uspeha i rezultata. Nagrada nam je ujedno podsetnik da je kvalitetan proizvod baza za sve, ali je podjednako važna i integrisanost svih elemenata komunikacije.
Već u prvim nedeljama od lansiranja potrošači su prepoznali kvalitet našeg proizvoda, a istovremeno su se zaljubili u zavodljivi ukus King Majestica. Tada smo već znali da je još jedna zvezda rođena, a da je King kao brend, još jednom dokazao svoju autentičnost.
Kompanija Frikom u svom portfoliju ima veoma uspešne brendove. Šta danas znači jak brend i kako ga izgraditi?
Snaga brenda može se najpre iskazati jačinom emocije koju izaziva kod potrošača. Jaki brendovi svojim vrednostima treba da inspirišu potrošače, zabave ih i pruže rešenja za njihove potrebe. Uz brendove kompanije Frikom odrastale su i odrastaju generacije potrošača. Brendovi kao što su Kapri, Rumenko i Čoko Moko odavno su prepoznati kao omiljeni među potrošačima, tako da nam je olakšano da već utabanim stazama približimo ove brendove nekim novim generacijama.
Ceo intervju pročitajte u Marketing mreža magazinu.
*Marketing mreža magazin dostupan je u štampanom i elektronskom izdanju uz pretplatu.