U znak obeležavanja 45 godina od proizvodnje prve Coca-Cole u Srbiji, Coca-Cola sistem je opštinama širom zemlje poklonio 45 teretana na otvorenom kako bi sa građanima proslavio ovaj značajan jubilej. Upravo su građani svojim glasovima putem zvanične internet stranice www.45godinausrbiji.rs i aplikacije na društvenoj mreži Fejsbuk odlučili o pobedničkim opštinama. Po 15 opština iz svake kategorije, koje su ostvarile najveći broj glasova tokom dvomesečnog konkursa, osvojile su Coca-Cola aktivnu zonu.
Kampanja je izazvala veliku pažnju javnosti, medija, opština i građana širom zemlje. Želja da baš njihove opštine dobiju kutak za vežbanje na čistom vazduhu, motivisala je lokalne medije, opštine i građane da se u ogromnom broju odazovu glasanju, pa je tako, tokom dva meseca kampanje, pristiglo više od 1,7 miliona glasova. Broj ljudi koji se uključio u kampanju, kao i odjek koji je kampanja ostvarila u javnosti, potvrđuju da je aktivan način života važan građanima zbog čega su odlučili da daju svoj ogroman doprinos.