Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

OGLAŠAVANJE

spot_img

ISPRATI

BUSINESS AND TRENDS: Kod pravih changemakera, njihova dela govore za sebe!

Marketing mreža svake godine objavljuje seriju tekstova BUSINESS AND TRENDS, u kojima direktori agencija, direktori marketing i komunikacija ocenjuju godinu za nama i daju prognoze za narednu. Naša sagovornica ovoga puta bila je Suzana Berić, direktorka Sektora za brend strategiju i marketing komunikacije, Telekom Srbija.

Kako biste ocenili 2022. godinu u oblasti tržišnih komunikacija u Srbiji? Gde smo, a gde želimo da budemo?

U protekloj godini, posle dve godine, najzad smo se vratili u izvesnu normalu, što je odlično. Mislim da smo psihološki svi osetili olakšanje i da je celo tržište živnulo, što se vidi u svim marketing aktivnostima. Naša struka nije prestajala da se razvija, i sada treba nastaviti dalje i planirati buduće korake.

Ko su changemakeri u advertising industriji u Srbiji? 

Svi oni koji imaju dobre ideje i koji umeju da ih prilagode lokalnom okruženju, koji umeju da prate, ali i prave trendove, i koji su otvoreni za nove stvari i ne prestaju da uče svaki dan. I, naravno, oni koji su uporni i strpljivi. Kod pravih changemakera, njihova dela govore za sebe.

Na koji način doprinosite razvoju struke (lično i kroz svoj rad u kompaniji)? 

Pre svega otvorenom komunikacijom sa najbližim saradnicima. Trudim se da im budem podrška i motivacija u svakodnevnim poslovima. Mislim da se struka razvija onda kada je čine dobri i funkcionalni timovi. Više dobrih pojedinaca i ekipa dovodi do podizanja standarda, i kvaliteta na svim profesionalnim nivoima. Kada imate dobar tim, rezultati ne izostaju. Mi smo u 2022. godini četvrti put zaredom proglašeni za najbolju mobilnu mrežu u Srbiji po merenjima regulatorne agencije Ratel, nastavili smo sa produkcijom atraktivnog filmskog i televizijskog programa, u okviru Telekom Srbija grupe otvorena je prva poslovnica MTEL Švajcarska, a proslavili smo i 25 godina postojanja Telekoma Srbija. Našim korisnicima smo nastavili da nudimo još bolje servise, kako u privatnom tako i u biznis segmentu.

Trend koji će obeležiti 2023. godinu…

Digital će sigurno nastaviti da raste kroz sve kanale. Brendovi će, naravno, i kroz tradicionalne načine oglašavanja pronalaziti nove načine da ostanu relevantni, pre svega kroz teme koje se tiču čoveka i prirode. Jer to je svetski trend, odnosno način razmišljanja, koji je sve popularniji i kod nas, i postoji realna potreba da se podigne svest o očuvanju životne sredine i da se te vrednosti inkorporiraju u svakodnevno poslovanje.

Od 2023. očekujem… 

Da ćemo biti još bolji u onome što radimo, da će naše kampanje biti efektne, naša komunikacija prepoznatljiva, i da ćemo, kao kompanija koja je lider na tržištu, imati još bolju ponudu, i uslugu kojom ćemo pokazati da nam je stalo do svakog korisnika.

spot_img

PROJEKAT

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!