Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

OGLAŠAVANJE

spot_img

ISPRATI

Nikome ne može biti dobro dok svima ne bude bolje

Povodom konkursa Mark Awards (powered by PepsiCo), a kako bi dodatno promovisali njihove potencijale i uspehe, uradili smo seriju intervjua sa nominovanima za ova prestižna priznanja. Danas, za naš portal, govori Suzana Đorđević, Director, Hemofarm Fondacija.

Kako danas merimo uspeh CSR kampanja?
Uspeh društveno-odgovornih kampanja merimo pozitivnim efektima koje one imaju na ljude, njihov život i zajednicu u kojoj žive i rade. One moraju da pokrenu javnost da o nekoj važnoj temi govori, donesu održive promene, pruže konkretnu pomoć i podršku i uvere ljude da nisu sami i zaboravljeni. I možda najvažnije, dobra CSR kampanja mora da inspiriše i motiviše na humanost, empatiju i solidarnost jer nikome ne može biti dobro dok svima ne bude bolje.

Da li je moguće biti odgovoran prema svom brendu i potrošaču (društvu) u isto vreme?
Naravno da je moguće. Živimo u vremenu gde se granice između svrhe i posla stapaju u jedno, gde je biti odgovoran i činiti dobro – dobro i za biznis. Danas nema uspešnog poslovanja bez društvene odgovornosti, koja se, pre svega, ogleda u odnosu prema zaposlenima, a onda i široj zajednici. Mladi se odavno opredeljuje za društveno-odgovorne brendove dok javnost očekuje od kompanija i njenih lidera da jasno i nedvosmisleno iznose stavove oko najvažnijih društvenih i političkih pitanja. O tome govori i poslednji Edelmanov barometar poverenja ali i jedan od najvećih filantropa, Ričard Brenson.

Da li je moralno stavljati znak jednakosti između “good” i “advertising”?
U knjizi „Šta dugujemo budućnosti” Vilijama Mekaskila, profesora filozofije na Univerzitetu Oksford govori se o „efektivnom altruizmu” odnosno maksimiziranju dobra koje možete da učinite kroz svoju karijeru, projekte, donacije. Živimo u specifičnom istorijskom trenutku, u kome sudbina sveta zavisi od izbora koje danas pravimo a koji značajno mogu da odrede ne samo život naših unuka već i njihovih potomaka. Razni su načini da se čini dobro a „goodvertising“ je tu da pomogne da se dobrom idejom „zarazi” šira populacija i da efekat onog što radimo izazove rezultat koji želimo jer je „goodvertising“ kao sredstvo komunikacije jedno od najmoćnijih „oružja“ za društvene promene. Ono odražava svet u kome živimo ali i ima suštinsku ulogu u njegovom kreiranju. I, što je najvažnije, u njegovom menjanju.

Na koji uspeh u karijeri ste najponosniji?
Srećna sam što radim ono što volim i što sam u prilici da pomažem. Imam privilegiju i da radim sa izuzetnim ljudima i profesionalcima za koje su sve prepreke savladive a problemi rešivi. Posebno sam ponosna na kampanju za borbu protiv depresije „Nesalomivi” jer je ona jedan od najvažnijih i najemotivnijih projekata na kojem sam radila. „Nesalomivi” su humana, iskrena i hrabra kampanja koja je veoma brzo prerasla u pokret koji danas broji više od milion ljudi spremnih da se, zajedno sa nama, bore protiv depresije i stigme i zalažu za solidarnije društvo. Na neki način, ona je i „game changer” jer je uspela da ohrabri ljude da govore o tome kako se osećaju i motivisala ih da pomažu jedni drugima kroz deljenje ličnih iskustava. U vreme kada broj obolelih od mentalnih bolesti raste, obezbeđena je i psiho-socijalna podrška stručnjaka, 24/7, putem besplatne i anonimne SOS linije 0800 001 002, emaila podrska@nesalomivi.rs i društvenih mreža. „Nesalomivi“ su i najnagrađivaniji projekat na kojem sam radila. Najveće priznanje, ipak, je zahvalnost i poverenje ljudi i zajednice u ono što rade Hemofarm fondacija i Hemofarm kompanija kao i saznanje da ste nekome pomogli.

Spisak svih nominovanih dostupan je na sajtu mark-awards.rs

spot_img

PROJEKAT

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!