Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

OGLAŠAVANJE

spot_img

ISPRATI

Odgovornost prema društvu sastavni je deo odgovornosti prema brendu!

Povodom konkursa Mark Awards (powered by PepsiCo), a kako bi dodatno promovisali njihove potencijale i uspehe, uradili smo seriju intervjua sa nominovanima za ova prestižna priznanja. Danas, za naš portal, govori Aleksandra Mirić, CSR menadžer u korporativnim komunikacijama, Lidl Srbija.

Kako danas merimo uspeh CSR kampanja?
Kao i kod svakog drugog aspekta poslovanja i uspeh CSR kampanja se meri unapred definisanim KPIevima. U zavisnosti od toga da li se radi o kampanji koja cilja na prikupljanje namirnica za ugroženu populaciju, kao što je na primer Lidlova kampanja „Mala dela su velika stvar“ koju tradicionalno sprovodi sa Crvenim krstom Srbije, ili o kampanji uklanjanja otpada iz prirode, KPIevi se definišu tako da oslikavaju glavne parametre kampanje i ciljeve postavljene prilikom koncipiranja.

Da li je moguće biti odgovoran prema svom brendu i potrošaču (društvu) u isto vreme?
Moguće, poželjno, neizostavno. Lično smatram da je jedno bez drugog teško moguće. Odgovornost kompanije prema svom brendu cilja na održavanje, rast i unapređenje tog brenda. Da bi to bilo moguće, potrebno je odgovorno se odnositi prema društvu i potrošačima kako bi oni prihvatili i podržali brend. Kompanije i brendovi su deo društva u kojem posluju i samim tim je odgovornost prema društvu sastavni deo odgovornosti prema brendu.

Vole li potrošači brendove sa stavom o važnim društvenim i socijalnim temama?
Većina potrošača se vezuje za brendove čije se vrednosti, pa i stavovi poklapaju sa njihovim, posebno kada su društvene i socijalne teme u pitanju. A posebno je to slučaj kada su nam teme bliske, kada pogađaju, takoreći, u naše dvorište. Zbog toga brendovi, i kompanije kojima pripadaju, moraju jasno definisati svoje stavove na različite teme, ali i preuzimati odgovornost za podizanje svesti potrošača kada se pojave nove i bitne teme, kao što su na primer klimatske promene.

Na koji uspeh u karijeri ste najponosniji?
Svaki put kada svojim radom doprinesem boljitku nekog aspekta društva u kojem živim, osećam satisfakciju. Posebno me ispunjavaju projekti koji doprinose boljitku životne sredine. Tako mi je jedan od omiljenih projekata u proteklih nekoliko godina „Čisto iz ljubavi“. Ovaj projekat usmeren je na uklanjanje otpada iz prirode i koliko god je porazno videti količine otpada koji se nalazi u našem životnom okruženju i način na koji se kao društvo ophodimo prema našoj planeti, ipak je dobar osećaj nakon akcije čišćenja ostaviti za sobom prirodu u boljem stanju. Još bolji aspekat ovog projekta su edukacije koje naš partner „Čepom do osmeha“ sprovodi u okviru ove kampanje. Posle tih edukacija imam osećaj da planetu ipak ostavljamo u boljim rukama nego što su naše.

Spisak svih nominovanih dostupan je na sajtu mark-awards.rs

spot_img

PROJEKAT

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!