Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

OGLAŠAVANJE

spot_img

ISPRATI

Komunikacija danas pravi razliku na tržištu!

Povodom konkursa Mark Awards (powered by PepsiCo), a kako bi dodatno promovisali njihove potencijale i uspehe, uradili smo seriju intervjua sa nominovanima za ova prestižna priznanja. Danas, za naš portal, govori Arsen Rudan, Head of Corporate Affairs, Air Serbia.

Kako danas merimo uspeh PR-a?
PR, isto kao i sve druge celine i funkcije, treba da doprinese da jedna kompanija efikasno i uspešno posluje, kao i da njena reputacija bude u skladu sa rezultatima. Ipak, imajući u vidu da su za PR polazna sirovina reči, a konačni proizvodi mentalne slike, pokušaji da se njegov uspeh kvantifikuje i izrazi brojevima, a posebno dinarima ili evrima, do sada nisu bili posebno uspešni. Zato uspeh PR aktivnosti retko nalazimo na PowerPoint slajdovima i u Excel tabelama. Nije ni na prednjim stranama slabo čitanih dnevnih novina, niti u zakupljenim terminima ne tako gledanih televizija. Uspeh PR-a se nalazi u dodatnoj volji i entuzijazmu zaposlenih da prevaziđu sve prepreke i da svakog dana naprave vrednost za svoju kompaniju i za sebe. On se takođe nalazi i u poverenju korisnika, kupaca, putnika da kupe, koriste, preporuče proizvode i usluge te kompanije. Dakle, tu se može potražiti uspeh PR-a, a to koliko tačno je taj PR bio uspešan, saznaćete vrlo brzo – npr. prilikom prve sledeće komunikacione krize ili predstavljanja novog proizvoda i u sličnim situacijama.

Da li upravo komunikacija danas pravi razliku na tržištu?
Kratka verzija odgovora: da, pravi.
Nešto duža: U suštini postoje crni i žuti sok sa mehurićima, zgrade u kojima se odobravaju krediti, spojeni komadi papira sa štampanim slovima i slikama, limene kutije sa četiri točka koje kad se u njih sipa smeša ugljovodonika mogu da nas prevezu od A do B, predmeti od plastike i metala koje svi stalno držimo u rukama i koji nam pomažu da razgovaramo sa ljudima koji fizički nisu pored nas itd. Sve ono što zapravo vidimo i što čini svet takvim kakvim ga svakodnevno percipiramo, rezultat je komunikacije i baš te razlike koju ona pravi.

Šta danas znači biti REMARKABLE stručnjak?
To znači da je pošten prema sebi, prema drugima i prema činjenicama. Da govori istinu, samo istinu i ništa osim istine. Ali na lep način, što kažu. Da govori kratko. I jasno. Da marljivo uči i radi. Da je dobar drug. Da ume da se prilagodi. Da zna kad treba da se zaustavi.

Na koji uspeh u karijeri ste najponosniji?
Imao sam tu veliku profesionalnu sreću i čast da sam bio deo tima koji je pre nekoliko godina organizovao komunikacione aktivnosti u vezi sa prvim direktnim letom od Beograda do Njujorka posle skoro četvrt veka. Kada sa pristojne vremenske distance pogledam šta smo sve uspeli da sprovedemo i smestimo u praktično samo dva junska dana, deluje mi gotovo nestvarno. Više događaja za zaposlene, medije, visoke zvanice, aktivnosti koje su se odigravale u Beogradu, u Njujorku i, da naravno, u našem lepom YU-ARA „Nikola Tesla“ na 10.000 metara visine. Posle takvog iskustva, čovek shvati da, uz dobru pripremu i dovoljno kafe, zaista ništa nije nemoguće. Sledeće godine u aprilu Er Srbija planira da pokrene letove do Čikaga. Uveren sam da će to biti odlična prilika za nova iskustva i nove uspehe u poslu kojim se bavim.

Spisak svih nominovanih dostupan je na sajtu mark-awards.rs

spot_img

PROJEKAT

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!