Povodom konkursa Mark Awards (powered by PepsiCo), a kako bi dodatno promovisali njihove potencijale i uspehe, uradili smo seriju intervjua sa nominovanima za ova prestižna priznanja. Danas, za naš portal, govori Sanja Obradović, Brend menadžer, Mona Fashion.
Šta danas znači REMARKABLE brend?
Remarkable brend je hrabar i jedinstven, spreman da se menja i unapređuje zarad dobrobiti potrošača, dok je njegova vizija i vrednosti koje ga utemeljuju jasna i nepromenjena. Ovakav brend odlikuje pre svega istinski integritet i izuzetnost u svakom pogledu.
Na kojim poljima se danas biju bitke brendova za srca potrošača u modnoj industriji?
Ono što je izuzetno važno jeste da se konstantno radi na unapređenju celokupnog iskustva potrošača na svim nivoima. U samom procesu kreiranja proizvoda da biste se izdvojili na tržištu treba da imate svoj lični pečat, nešto po čemu ćete se izdvojiti od drugih i po čemu će vaš brend biti jedinstven i prepoznatljiv. Izazov leži u tome da se kreira dobra poveznica između vrhunskog kvaliteta proizvoda i vrhunskog dizajna kreiranog prema preferencijama potrošača, koji žele da kroz vaše odevne komade istaknu svoj stil i individualnost.
Sa druge strane ne treba zaboraviti na važnost vrhunske usluge, kako u maloprodajnim objektima tako i u online prodavnici, što implicira postojanje sinergije između različitih struktura u kompaniji u pogledu razmene pravovremenih informacija o potrebama i zahtevima potrošača, kako bi se unapredilo potrošačko iskustvo. Inovativna i autentična komunikacija brenda kroz kvalitetne kampanje i ostale brend aktivnosti
treba da bude u konstantnom fokusu kompanije, i da inspiriše potrošače na stvaranje emotivne povezanosti sa brendom.
Ko je potrošač 3.0 i šta očekuje od vašeg brenda?
Potrošač 3.0 je pre svega dobro informisan i ima jasno postavljena očekivanja prema brendovima. Potrošaču koji je svakodnevno izložen velikom broju komunikacionih poruka sa različitih kanala nije lako skrenuti pažnju i izdvojiti se iz mase brendova. Ovaj potrošač očekuje autentičnost i iskrenost od strane brenda, želi da razume svrhu brenda zato što je svestan da svojim izborima šalje poruku o sebi. Od brenda očekuje da prati inovacije koje se kontinuirano dešavaju, da konstantno radi na unapređenju njegovog celokupnog potrošačkog iskustva uz poštovanje njegove individualnosti.
Na koji uspeh u karijeri ste najponosniji?
U mojoj dugogodišnjoj karijeri ima mnogo projekata koji su mi zaista dragi i na kojima sam stekla dragocena iskustva, ali ako bih morala da izdvojim uspeh koji mi najviše znači to svakako jeste proces repozicioniranja Mona Man brenda. Iako je ovo proces koji i dalje traje, sve ono što je urađeno u proteklom periodu je bilo veoma značajno za razvoj brenda i njegove rezultate, a vođenje tog procesa je neverovatno iskustvo koje je oplemenilo moju karijeru i motivisalo me da poput mog brenda još više radim na sopstvenom razvoju i usavršavanju. Kada se izmestite iz postojećih okvira, promenite industriju u kojoj ste do tada radili i suočite se sa nekim potpuno novim izazovima, upravo u takvim uslovima imate plodonosnu šansu za lični razvoj, a smatram da je to izuzetno važno za svakog menadžera. Onoliko koliko ste vi spremni da se razvijate, da učite nove stvari i da dajete svoj doprinos poslu i brendu, toliko ćete moći i da motivišete članove svog tima i da ih podstaknete da zajedno pomerate granice izuzetnosti.