Marketing mreža objavila je danas novu Now&10 Talks epizodu, video format koji smo pokrenuli povodom našeg 10. jubilarnog rođendana. U pitanju je jedinstven video format koji, na dinamičan i televizičan način, obrađuje aktuelne teme iz struke.
Nije redak slučaj da, kada se govori o rebrendiranju, većina ljudi razmišlja samo o najvidljivijim rezultatima tog procesa, kao što su promena logotipa, naziva ili boja određenog brenda. Ipak, činjenica je da proces rebrendiranja podrazumeva mnogo više od toga i ne tiče se samo forme, već i sadržaja koji na njega utiče.
U okviru 15. Now&10 Talks epizode, sa Danijelom Gašparac, stručnjakom za marketinška istraživanja u kabinetu generalnog direktora kompanije Telekom Srbija i vođom projekta za pozicioniranje i rebrendiranje Srbija voza, razgovarali smo o rebrendiranju i transformaciji brenda. Koliko je (re)brendiranje važan, a u isto vreme i neizvestan korak za jedan brend?Zašto je važno da novim dizajnom brendovi idu u korak sa vremenom i tehnologijama? U kojoj meri osveženi vizuelni identitet mora da prati i osvežena komunikacija sa potrošačima? Analizirali smo primere iz prakse, izvlačili zaključke i ponudili rešenja.
#Now10Talks #umrežavanje10 #marketingmreža