Aleksandra Mihajlović, Managing Director u agenciji Right, na forumu IZAZOV 2022 vodiće panel na temu „Umetnost feedbacka„. Tim povodom, za Marketing mrežu govori zašto je feedback važan za izgradnju kvalitetnog odnosa klijent-agencija.
Zašto je feedback važan za izgradnju kvalitetnog odnosa klijent-agencija?
Od kvalitetnog feedback-a zavisi i kvalitet pružene usluge i saradnja agencije sa klijentom. Razmena povratnih informacija u profesionalnom okruženju predstavlja osnovu komunikacije ne samo između klijenta i agencije već i između kolega i poslovnih saradnika. Ali, po mom mišljenju, ta kultura slanja i prihvatanja feedback-a treba da postoji i da se razvija mnogo pre toga. Uvek treba poći od sebe i zapitati se koliko nama znači da dobijemo povratnu informaciju. Setite se samo čiji ste feedback čekali i šta sve može da se dogodi ako izostane povratna informacija. Banke, hoteli, restorani, prijatelji, deca, vaspitači, profesori… svi oni žele našu povratnu informaciju ali i mi očekujemo njihovu. Tek kada iz ličnog iskustva razumemo koliko je važno da svako od nas razvija i neguje umetnost feedback-a moći ćemo da se razvijamo u profesionalce koji znaju kako uspešno treba da saopšte i prime feedback i na poslu kojim se bavimo.
Kako dobar brief i feedback štede vreme i kompaniji i agenciji?
Kada biste od PR agencije tražili da vam pošalje dva ključna pojma na kojima se zasniva „agency life“ to bi bili svakako brief i feedback. Dobar, precizan i jasan brief uvek vodi ka razvoju kvalitetne PR ideje i sadržaja i olakšava posao PR stručnjacima. Istovremeno štedi vreme i agenciji i klijentu jer se u dogovorenom roku isporuči ono što se očekuje i svi su zadovoljni. Iz mog iskustva gotovo uvek je pozitivan feedback rezultat dobrog i kvalitetnog brief-a.
Da li je danas sposobnost davanja konkretnog i preciznog feedbacka veština koja se ceni?
Svakako. Međutim, ponekada je ta veština potcenjena. Smatram da je davanje konstruktivnog feedback-a obaveza i odgovornost posebno lidera i menadžera koji vode tim. Lideri u kompanjima i agencijama su ti koji svojim primerom treba da podstiču svoje kolege i utiču na razvijanje svesti o značaju kvalitetnog feedback-a jer ta veština dovodi do unapređenja svakog pojedinca pa samim tim i saradnje sa poslovnim partnerima.
Više o ovoj temi čućete na forumu IZAZOV 2022, koji se održava 12. i 13. aprila u hotelu Mona Plaza Beograd.