Marketing mreža objavila je danas novu Now&10 Talks epizodu, video format koji smo pokrenuli povodom našeg 10. jubilarnog rođendana. U pitanju je jedinstven video format koji, na dinamičan i televizičan način, obrađuje aktuelne teme iz struke.
Nostalgija u marketingu nije nov fenomen. Dokazano je da na pojedinca ima snažan psihološki efekat – smanjuje stres, povećava samopouzdanje, osećaj povezanosti sa drugima, ali i budi optimizam za budućnost. Nostalgija može biti moćan marketinški alat, ako se upotrebi na pametan način.
U okviru sedme Now&10 Talks epizode, sa Lukom Đukanovićem, Digital Strategy & Communication Manager, u kompaniji Atlantic Štark, razgovarali smo o nostalgiji u marketingu. Koja je tržišna vrednost nostalgije? Šta je mera dobrog ukusa kada govorimo o nostalgiji u kampanjama? Zašto su neki ex-YU brendovi ostali u prošlosti, a neki se prodaju i danas? Analizirali smo primere iz prakse, izvlačili zaključke i ponudili rešenja.
#Now10Talks #umrežavanje10 #marketingmreža