Konferencija o nacionalnom (re)brendiranju Srbije održaće se 10. jula u Novom Sadu u okviru Exit festivala, u svečanoj sali zgrade sedišta NIS-a, sa početkom u 17h. Muzički festival EXIT, će ove godine pored vrhunskog muzičkog i umetničkog sadržaja, imati i poseban segment posvećen započinjanju dugoročnog sistemskog rada na (re)pozicioniranju imidža Srbije. EXIT – kao jedan od najprepoznatljivijih modernih srpskih brendova, do sada je uradio puno na pozitivnom menjanju slike o Srbiji u Evropi i svetu. Dovoljno je na internet pretraživačima ukucati Exit festival i videti da se broj obavljenih tekstova, medijskih repotaža, blogova itd. u kojima se pominje EXIT na raznim jezicima, meri u milionima. EXIT želi da i dalje daje svoj doprinos promociji novog, pozitivnog imidža Srbije.
Činjenica je da imidž zemlje ima ogroman uticaj na razvoj države pre svega kroz privlačenje stranih investitora, rast izvoza i razvoj turizma, kao i na međunarodnu političku poziciju zemlje, EXIT želi da pomogne da se podigne važnost ove teme u javnosti kako bi se započelo sa radom na promeni imidža naše zemlje.
Kao što je i ove godine okupio najveće svetske muzičke zvezde, tako je i za konferenciju R:BRAND SERBIA EXIT angažovao poznate svetske stručnjake na temu nacionalnog (re)brendiranja. Prisutnim gostima obratiće se, između ostalih, g. Džeremi Hildret, jedan od gurua nacionalnog i tkz. place brendinga koji je radio na brendiranju Londona, Rio de Žaneira, Litvanije, Poljske, itd. Zatim, g. Sudhir Horo, stručnjak za nacionalno brendiranje, koji je učestovao u kreiranju nekoliko svetskih kampanja za promociju investicija i turizma Indije, koje su ocenjene među najboljim na svetu na Svetskom ekonomskom forumu u Davosu i prof. dr Philippe Mihailovich iz Pariza, vodeći evropski predavač na više Univerziteta na temu brendinga i izgradnje brendova.
Više informacija u prilogu i na web adresi http://www.rebrand.rs/.