Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Renault ima pet miliona fanova na Fejsbuku

Renault je u svet društvenih mreža i novih komunikacionih kanala ušao 2009. godine i ova kompanija je upravo proslavila sticanje petomilionitog Facebook fana. Kompanija je veoma uključena u web i društvene mreže kao što su Facebook, Twitter, Instagram YouTube i Flickr pa ne čudi popularnost.
Renault na Facebooku ima preko 60 stranica, uključujući globalnu međunarodnu stranicu, deset tematskih stranica kao i 50 stranica za različite zemlje sveta. Prva Renault Facebook stranica je otvorena u septembru 2009. godine.
Renault organizuje tematske Renault vikende sa novim proizvodima kao što je bio „Win a Twizy Weekend“ takmičenje u kojem je pobednik mogao ceo vikend da koristi Twizy automobil ove kompanije, a tu su i zabavne aplikacije koje predstavljaju nove modele.

Izvor i foto: Moto.rs

 

OGLAŠAVANJE

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!