today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Renault ima pet miliona fanova na Fejsbuku

Renault je u svet društvenih mreža i novih komunikacionih kanala ušao 2009. godine i ova kompanija je upravo proslavila sticanje petomilionitog Facebook fana. Kompanija je veoma uključena u web i društvene mreže kao što su Facebook, Twitter, Instagram YouTube i Flickr pa ne čudi popularnost.
Renault na Facebooku ima preko 60 stranica, uključujući globalnu međunarodnu stranicu, deset tematskih stranica kao i 50 stranica za različite zemlje sveta. Prva Renault Facebook stranica je otvorena u septembru 2009. godine.
Renault organizuje tematske Renault vikende sa novim proizvodima kao što je bio „Win a Twizy Weekend“ takmičenje u kojem je pobednik mogao ceo vikend da koristi Twizy automobil ove kompanije, a tu su i zabavne aplikacije koje predstavljaju nove modele.

Izvor i foto: Moto.rs

 

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!