Milica Janković, Marketing Manager u kompaniji Atlantic Štark, specijalno za Marketing mrežu govori o novoj aplikaciji brenda Menaž „Volim poslastice“, kao i da li su mobilne aplikacije neiskorišćen potencijal.
Brend Menaž pokreće web platformu i mobilnu aplikaciju „Volim poslastice“. O čemu se zapravo radi?
„Volim poslastice“ je interaktivna platforma kojom Menaž ujedinjuje sve ljubitelje čokolade i deserata sa proizvodima iz Štarkovog bogatog asortimana. Platforma pruža veliki broj kulinarskih saveta i recepata sa omiljenim Štark proizvodima mnogih generacija – Menaž čokoladom, Štark Piškotama, Avala i Petit Beurre keksom – klasifikovanih po kategorijama u zavisnosti od toga da li su pravljeni sa crnom ili belom čokoladom ili keksom. Upravo na osnovu omiljenih sastojaka za poslastice, platforma sugeriše korisnicima preporučene i relevantne recepte, što dodatno olakšava pretragu za savršenim desertom. „Volim poslastice“ je prva aplikacija koju je naša kompanija kreirala i svi zainteresovani joj mogu pristupiti u okviru sajta menaz.rs, ali i putem mobilne aplikacije koja je dostupna na Google Play i Apple prodavnici. Ono što je najzanimljivije jeste to što ljubitelji slatkiša mogu napraviti i svoj nalog na aplikaciji i aktivno učestvovati u dopuni naše čokoladne baze recepata delivši svoje majstorije iz kuhinje.
U kojoj meri će ovi digitalni kanali doprineti učvršćivanju odnosa brenda Menaž sa ciljnom grupom?
Lansiranjem aplikacije „Volim poslastice“ učinili smo dodatni iskorak u komunikaciji i odnosu ka potrošačima. Njihove potrebe i želje, svake godine su sve zahtevnije i kao kompanija i brend sa dugom tradicijom želimo da odgovorimo na sve izazove i dodatno osnažimo našu vezu. Inovacije su standardni deo našeg poslovanja i smatram da su olakšavanje svakodnevne pretrage za idealnim slatkim receptima, ali i kreiranje velike baze deserata odličan način da učvrstimo vezu sa vernim potrošačima, kao i da pridobijemo naklonost novih.
Da li neophodno da svi brendovi danas prate trendove i budu prisutni online?
U industriji poput naše, čvrsto verujem da je online prisustvo brenda neophodno. Vremena se menjaju i sve je dosta brže i dostupnije nego ranije, pa samim tim kompanije moraju da „serviraju“, kako nove proizvode, tako i najsvežije informacije svojim ciljnim grupama, kako bi ostale konkurentne. Štark veoma pažljivo osluškuje potrebe tržišta i uvek je važio za jednog od pionira kada je reč o diktiranju ili primeni najsavremenijih trendova, što su potrošači uvek znali da prepoznaju i cene.
Smatrate li da su mobilne aplikacije neiskorišćen potencijal kada govorimo o mobile marketingu? Kako brendovi mogu da iskoriste ovaj kanal komunikacije?
Apsolutno. Užurbanost i nedostatak vremena karakterišu većinu poslovnih ljudi, dok su manjak pažnje i kratka zainteresovanost boljka mlađih generacija. Zbog toga, ali i činjenice da su svi oni u pokretu i aktivni na svojim pametnim uređajima, potrebno je konstantno prilagođavati sadržaj ciljnoj grupi i modernim tokovima kojima kao društvo težimo. Primer dobre prakse je upravo i naša aplikacija „Volim poslastice“ kroz koju plasiramo najbitnije poruke na inovativan i zanimljiv način, a ujedno pružamo interaktivni sadržaj koji privlači ciljnu grupu.