Povodom konkursa za sedmu po redu dodelu nagrada KAKTUS 2021, pitali smo članove žirija – da li je rad na kreativnim kampanjama bodljikav proces i na šta će obratiti najviše pažnje prilikom ocenjivanja radova? Viktorija Radojević Mavrič, Executive Marketing Director, Mercator Group rekla je…
Da li je rad na kreativnim kampanjama bodljikav proces i zašto?
I te kako zna da boli. Naime, svi misle da se razumeju u marketing, jer svi vole da komentarišu da li je nešto lepo ili ružno, da li bi možda bolje bilo da je nešto druge boje… Znate i sami svaki put kada se pojavi neka kampanja u medijima, svi rado komentarišu. A o ukusima ne treba raspravljati.
Tako da je odgovor DA, bodljikavo zna biti, ali opet i da me pitate da li bi se, da se ponovo rodim, bavila marketingom, svakako bih rekla DA, jer i pored svih teškoća, kreativne kampanje ti pomeraju granice, otvaraju nove puteve, daju ti širi pogled i to je ono što te vuče napred i omogućava da se ostvariš, a onda i meriš svoje rezultate.
Kada ste se poslednji put, nakon rada na nekoj kampanji, osećali kao na vrhu sveta, a kada vas je polio hladan tuš?
Oba puta baš ove godine! U par meseci su se obe stvari dogodile!
Savet za sve one koji žele da prijave radove za nagrade KAKTUS 2021 – kako najbolje pripremiti prijavu i na šta ćete obratiti najviše pažnje prilikom ocenjivanja radova?
Pomenuću jednu stvar koja mi je u poslednje vreme jako zasmetala, a to je da sve više kampanja liče jedna na drugu. Isto tako i da se jako kopiraju ideje. Isto tako i sve manje je projekata koji, ako su super idejno i kreativno sastavljeni, ne daju prodajne rezultate.
Tako da savet je budite originalni, iznad svega kreativni i neka vaš projekat daje rezultat zbog koga i svi radimo. Neću prihvatati ideju koja je lepa i kreativna, a da ne utiče na rezultat kompanije.
Prijave za nagrade KAKTUS 2021 otvorene su do 20. septembra, a sve informacije o konkursu i Pravilnik možete pronaći na sajtu https://kaktus.rs/