Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

OGLAŠAVANJE

spot_img

ISPRATI

Svaki profesionalac treba da se okrene iza sebe i pogleda kakvu je promenu doneo na tržištu!

Povodom pokretanja Mark Awards, nagrade za poslovni i profesionalni uspeh stručnjaka iz kompanija u Srbiji, pitali smo marketing i komunikacijske profesionalce – šta za njih znači ostaviti trag na tržištu, ali i kako ocenjuju svoj položaj u kompanijama danas. Naša današnja sagovornica je Sanja Bušić, Marketing Lead South Central Europe and Baltics, PepsiCo

Šta za Vas znači ostaviti trag na tržištu?
Svako ko dolazi u jednu organizaciju treba nešto novo da donese, ali i da ostavi za sobom projekat o kome će se pričati. Svaki profesionalac treba da se okrene iza sebe i pogleda kakvu je promenu doneo na tržištu, koja je nova vrata otvorio i kakav je uticaj ostavio na zaposlene, kupce i krajnje potrošače.

Kako biste ocenili položaj marketing i komunikacijskih stručnjaka u kompanijama danas? Da li bi oni trebali da budu članovi boarda direktora?
Marketing i komunikacijski stručnjaci dobijaju sve više prostora u kompanijama u kojima posluju, na njima je da taj prostor iskoriste na najbolji način i utiču na razvoj korporacije i poslovne rezultate.

spot_img

PROJEKAT

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!