Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Zoran Golub – novi direktor marketinga Grand Kafe

Zoran Golub, dosadašnji marketing menadžer novih kategorija Strateško poslovnog područja Kafa u Atlantic Grupi, u skladu sa organizacionom promenom, preuzeo je poziciju direktora marketinga Grand kafe.

On se Atlantic Grupi pridružio 2017. godine, a radno iskustvo u oblasti marketinga gradio je u kompanijama Apatinska pivara, Pepsico International, Strauss Adriatic i gde je radio na pozicijama marketing direktora i West Balkan Group brend menadžera. Njegovo unapređenje u okviru marketing sektora kompanije predstavlja potvrdu uspešnih poslovnih rezultata i bogatog radnog iskustva u ovoj oblasti.

Na prethodnoj poziciji u Atlantic Grupi, Zoran je sa svojim timom uspešno razvijao i implementirao važne projekte i kampanje, a neki od njih su i razvoj segmenta Black‘n’Easy kafe, relanisranje Barcaffe brenda u kategoriji kapsula i regionalni ulazak u RTD kategoriju. Poslednji i najveći u nizu razvojnih projekata je jačanje regionalne pozicije u kategoriji instant kafe u okviru koga je predstavljen novi unapređeni portfolio kao i novi brend Insta grand.

„Moj poslovni cilj i zadatak na novoj poziciji je da prenesem svoje dugogodišnje iskustvo u daljem razvoju brendova i kategorija Grand kafe. Verujem da ću uz podršku sjajnog tima uspeti da implementiram marketinšku viziju kojom ćemo nastaviti da jačamo poziciju jednog od core brendova kompanije, unapređujemo portfolio proizvoda i tržišni nastup“, izjavio je Golub.

Poslovna filozofija Atlantic Grupe je da ulaže u svoje core brendove, ne samo u želji da prati potrošačke navike i trendove, već i da ih diktira svojom inovativnošću. Potvrda takvog stava je i organizaciona promena u SPP Kafa, koja je u fokus stavila svaki od renomiranih brendova, kao što su Grand kafa i Barcaffè, uz orijentaciju ka preferencama potrošača na različitim tržištima.

OGLAŠAVANJE

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!