Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Kompanije imaju moć da učine svet boljim mestom za život

Nemanja Brković, Menadžer za odnose s javnošću kompanije Bambi, govori za Adbooku o društveno odgovornim brendovima.

Zašto brendovi imaju potrebu da budu društveno odgovorni?
Neizostavan faktor poslovanja svake kompanije jeste i društveno odgovorno poslovanje koje pruža dodatnu vrednost kako potrošaču, tako i brendu, ali i samoj kompaniji. Svojim uticajem, jaki brendovi mogu biti katalizatori pozitivnih promena kako bi stvorili temelj za bolju i kvalitetniju budućnost za generacije koje dolaze. U kompaniji Bambi se zato uvek trudimo da kroz društveno odgovorne projekte učinimo nešto bolje za našu zajednicu.

U kojoj meri CSR projekti moraju biti u skladu sa korporativnim vrednostima koje kompanija promoviše?
Vrednosti koje praktikujemo na dnevnom nivou u našem poslovanju u skladu su sa projektima koje osmišljavamo i realizujemo. Nezavisno od toga da li smo nekom gradu poklonili novi park, volontirali, ulepšali izgled škole ili uručili donaciju, naša misija ispunjena je kada vidimo da su ljudi u našem okruženju zadovoljni i da se zajedno krećemo ka boljoj budućnosti.

Zašto bi kompanije trebale da imaju strategije održivog razvoja i društvene odgovornosti?
Održivi razvoj ima za cilj da svim ljudima na planeti pruži priliku za dostojanstven rad i život, ali i da vodi računa o resursima naše planete. Velike kompanije imaju moć da doprinesu tome, tako da je održivo poslovanje postalo obavezan segment svake poslovne strategije. U kompaniji Bambi prisutan je visok nivo svesti o održivosti, između ostalog i u kontekstu očuvanja životne sredine i optimalne upotrebe prirodnih resursa uz kontinuirano smanjivanje otpada. U prilog tome govori i priznanje koje smo nedavno dobili u konkurenciji od preko 100 svetskih kompanija, za doprinos i podsticaje na polju uštede energije.

Koliko su „dobre“ i odgovorne kompanije primamljivije mladim talentima?
Prema istraživanjima, preko ¾ mladih danas oseća odgovornost da svet učini boljim mestom za generacije koje dolaze. Zato je veoma važno da svoje vrednosti na ispravan način komunicirate sa zaposlenima. Kompaniju čine ljudi, a naša misija jeste da kreiramo zdravu radnu atmosferu iz koje će proizilaziti još kvalitetnije ideje.

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

5,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!