today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Dodajte malo poleta u strateško planiranje

REGION – Stručnjaci za marketing i oglašavanje znaju da je strateško planiranje važno. Danas se još uvek bavimo ugodnijim procesom izrade sveobuhvatnog plana s ciljevima, taktikom, proračunom, i nazivamo ga strategijom. Ovaj proces planiranja nije način za stvaranje strategije, pogotovo ne u poslovnom okruženju koje se stalno menja i životu koji se oslanja na tehnologije.

Pojam strateškog planiranja zastrašujuće je pogrešno shvaćen u svetu marketinga i oglašavanja. Najčešće zabune se dešavaju na relaciji cilj, strategija i akcija. Stručnjaci za marketing i oglašavanje često odlučuju predstaviti taktiku pre strategije: uglavnom akcije, aktivnosti, ciljeve i široke opise onoga što se događa u tačno određenom vremenskom razdoblju. Često je to suvoparno, ali nijedna od ovih stvari nije strategija. Čak i destruktivnija navika je naša tendencija da koristimo reč „strateški“ kada zapravo mislimo „pametno“. Ali to je potpuno zasebna priča…

Mnoge prezentacije strategije započinju analizama tržišta, a ne scenarijem, ne rasponom ishoda ili sa nekoliko verzija budućnosti. I to je poslednja stvar koju čujete o neizvesnosti u prezentaciji.

Nesigurnost nije samo svuda u strategiji i oko nje, već je i razlog zašto nam je strategija zapravo potrebna. Bez neizvesnosti, trebali bismo samo planirati kako doći od tačke A do tačke B. Planiranje za različite scenarije i uzimanje nesigurnosti u obzir često je ono što nedostaje u analizama o kojima se raspravlja u procesu izrade strategije, a to je pitanje koje prvenstveno proizlazi iz društvene strane strategije.

Marketing i advertising su se promenili, ali naše shvatanje strateškog planiranja nije održalo korak s njima. Uglavnom se sećamo odrastanja u svetu masovnog tržišta, kada je doseg bio slab, i kada je pažnje bilo u izobilju. Ali danas, umesto na škrte mase, efikasno oglašavanje se oslanja na empatiju, rešavanje problema i usluge.

Ceo tekst pročitajte OVDE.

Piše: Andrea Štimac, osnivač, Collaborative Expertise

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!