Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Kako banke komuniciraju na digitalnim kanalima?

Jedno od prvih pravila koje se nameće o nastupu nekog brenda na društvenim mrežama jeste da je bolje da niste prisutni na mrežama, nego da ste prisutni, a niste aktivni. To ostavlja mnogo gori utisak po samu banku ili kompaniju.

Samo pisustvo na mrežama poželjno je iz razloga jer ste vi zapravo tamo gde su vaši krajnji korisnici i potencijalno novi korisnici. Praktično, danas su svi mobilni pa i sam brend treba da bude prisutan tamo gde su njihove ciljne grupe. Strategija nastupa banke na mrežama treba da bude usklađena sa svim ostalim aktivnostima koje banka pokreće, proizvodima i uslugama koje nudi, kao i CSR aktivnostima kojima se bavi. Ton i stil komunikacije je prilagođen samim mrežama, no krucijalna poruka koja se pušta u etar ne sme da izostane, ona mora da bude ista.

Zašto je važno prisustvo banke na društvenim mrežama?

  • Prvenstveno da bi pokazala da je prisutna na platformama koje koriste i njeni klijenti;
  • Pokazuje da je otvorena za dijalog, predloge, kritike i pohvale;
  • Na najbolji način može da opipa puls javnosti i krajnjih korisnika;
  • Pruža joj se mogućnost da široko i usko targetira ciljne grupe kojima želi da pošalje poruku, ili pak predstavi neki nov proizvod i uslugu;
  • Aktivno može da prati teme koje su od značaja samom poslovanju banke, da iznese svoje stavove i plasira relevantan sadržaj na pokrenute teme;
  • Najbolje može da prati, rešava i učestvuje u rešavanju kriznih situacija koje se dese;
  • I još dosta toga.

eurobank-vizuali-2

Kada govorimo o bankama koje imaju aktivan nastup na društvenim mrežama, na primeru Eurobanke možemo da sagledamo način i ton komunikacije koja intezivno prati sve kampanje i akcija koje banka pokrene. Bilo da se radi o proizvodima kao što su kreditne kartice, keš krediti ili štednja, Eurobank na zanimljiv i neposredan način spaja proizvode i svakodnevne situacije koje jasno prezentuju poruku banke. Takođe, povodom usluga kao što je m-B@nking ili online apliciranje za neki od proizvoda, Eurobank se trudi da predstavi benefite svojih usluga na drugačiji način, igrajući na loptu situacija, života, osećanja i motivacije.

Ono što razlikuje Eurobank od ostalih banaka na društvenim mrežama jeste empatičniji pristup samom sadržaju koji daje dobre rezultate.

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!