Marko Đurić iz Beograda učestvovaće u fotografisanju prvog selfija iz svemira u Las Vegasu (SAD). Njegova fotografija izabrana je za najkreativniju na Instagram i Facebook konkursu koji je organizovala kompanija Heineken u okviru svoje globalne kampanje „Spektra“.
Zahvaljujući svojoj originalnoj „špijunskoj opremi“ Marko Đurić će zajedno sa pobednicima konkursa iz celog sveta prisustvovati ovom nesvakidašnjem događaju namenjenom fanovima filmova o Džejmsu Bondu.
„U nameri da fanovima filmova zaista prenese deo atmosfere uzbudljivog sveta Džejmsa Bonda, Heineken® je u saradnji sa timom Urthecast pokrenuo projekat Spyfie. Kamerom postavljenom na satelit koji se nalazi u zemljinoj orbiti svi nagrađeni fanovi biće uslikani, a fotografija će im biti prosleđena kako bi mogli da je podele na svojim profilima na društvenim mrežama“, rekla je Sofija Eftimovski Božović, brend menadžerka Heineken®-a i dodala: „Bilo je veoma teško izabrati pobednika konkursa jer su sve fotografije zaista bile zanimljive i želim da se zahvalim svima koji su učestvovali i obogatili ovaj konkurs svojim sjajnim predlozima.“
Događaj „Spyfie“ biće održan u pustinji Nevade, u blizini Las Vegasa, neposredno pred premijeru novog filma „Spektra“. Pored toga što će učestvovati u snimanju prvog selfija iz svemira, pobednici Heineken® konkursa biće u prilici da prisustvuju premijeri filma, ali i i da dožive dožive i mnoga druga iznenađenja u gradu koji je poznat kao svetska prestonica zabave i noćnog života.