Kompanija Mercedes-Benz Srbija i Crna Gora već je četvrtu godinu za redom na prvom mestu po prodaji luksuznih vozila u Srbiji. Sa ukupno je prodatih 698 vozila u 2011. godini, udeo na tržistu Mercedes-Benz vozila u premijum segmentu iznosi 38,6 procenata.
Novi modeli koje je kompanija plasirala u protekloj godini, poput nove CLS-Klase, M-Klase, B-Klase i nove generacije C-Klase pokazali su da su izuzetno atraktivni na domaćem tržistu pre svega po inovacijama, kvalitetu i novom dizajnu koji je privukao preko 190 klijenata.
Mercedes-Benz, na globalnom nivou u toku 2011. godine, ostvario je najbolje rezultate u prodaji ikada. U ostvarenju ambicioznih prodajnih planova u ovoj godini predstavljanje potpuno nove A-Klase bi trebalo da ima značajnu ulogu. Od nje kompanija očekuje da će biti posebno interesantna za mlađu populaciju zbog revolucionarnog dizajna.
Početkom ove godine SL slavi 60-tu godišnjicu kada će biti i njegovo predstavljanje u Evropi, a odmah potom i u Srbiji. Sa veoma uspešnom prodajom nove M-Klase, Mercedes-Benz u ovoj godini donosi jos nekoliko noviteta u SUV segmentu predstavljanjem nove GL-Klase, nove generacije GLK-Klase i legendarne, vanvremenske G-Klase.
Izvor: Mercedes-Benz Srbija i Crna Gora