Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Proglašeni najbolji brendovi na domaćem tržištu

Privredna komora Srbije (PKS), Ministarstvo trgovine i list Privredni pregled izabrali su, jedanaesti put za redom, 24 najbolja brenda na domaćem tržištu – učesnike akcije „Najbolje iz Srbije 2014“. Slogan ovogodišnjeg takmičenja bio je „Najbolje je u ljudima“, a na konkurs se prijavilo 160 robnih i korporativnih brendova.

Bambijeva „Plazma“ najbolji je robni, a Carnex korporativni brend u kategoriji hrane, a u domenu pića, nagrada je pripala Jelen pivu, kao najboljem robnom i Nectaru, kao najuspešnijem korporativnom brendu. U kategoriji trajnih potrošnih dobara prvi robni brend je Metalac bojler, a korporativni Forma Ideale.

Probiotik kompanije „Ivančić i sinovi“ prvoizabrani je brend robe svakodnevne potrošnje, u kategoriji hemija, kozmetika i farmaceutski proizvodi, dok je vršački „Hemofarm“ najbolji korporativni brend. U kategoriji obuća i odeća pobedio je P.S. Fashion iz Čačka, kao robni brend, a kompanija Mona ponela je titulu prvog korporativnog brenda Srbije.

Tigar obuća iz Pirota najbolji je robni brend proizvodnih dobara i poslovnih usluga, dok je NIS najbolji korporativni brend u istoj kategoriji. Kao najbolji lokalni brend, nagradu je osvojio Carpe Diem iz Srbobrana, a za najbolji brend sa zaštićenim geografskim poreklom nagrađeno je Poljoprivredno gazdinstvo Ćulum iz Futoga – za futoški kiseli kupus.

Titulu „Najbolje iz Srbije“ za Najuspešnije uvođenje novog brenda ponelo je preduzeće Alfa-Plam iz Vranja za brend Commo, a Najbolja trgovinska robna marka je „Premia“ kompanije Delez Srbija.

Najuspešniji u uslugama su „Infostud“ i „Air Serbia“ u kategoriji malih i srednjih, odnosno velikih preduzeća. Kompanija Gorenje pobedila je u kategoriji Najbolji strani korporativni brend koji posluje u Srbiji, a nagrada za Najbolje javno, državno ili dominantno državno preduzeće pripala je Aerodromu „Nikola Tesla“ Beograd.

Ove godine prvi put nagrađene su i dve manifestacije koje promovišu Srbiju kao atraktivnu destinaciju, a to su Belgrade Beer Fest i Međunarodni poljoprivredni sajam u Novom Sadu.

Najbolji izvoznik u kategoriji malih i srednjih preduzeća je Institut RT RK iz Novog Sada, a među velikim kompanijama to je Alfa-Plam, koja ove godine ponela čak dva priznanja akcije „Najbolje iz Srbije“.

Više informacija pronađite na sajtu pks.rs.

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!