today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

77% potrošača koristi internet tokom planiranja kupovine

Prema istraživanjima GfK Srbija, cena je tek treći važan faktor za odluku o kupovini. Na prvom mestu je blizina prodajnog objekta, a na drugom širina asortimana. Cena je važna pri poređenju sa kvalitetom. Ove, i mnoge druge podatke mogli ste čuti na 4. regionalnoj konferenciji o robi široke potrošnje i maloprodaji koja je 23. i 24. septembra održana u beogradskom hotelu Metropol Palace, u organizaciji „Infoarena Grupe“.
Na Konferenciji je istaknuto i da sve više potrošača u Srbiji pravi detaljne spiskove, a istovremeno se sve ređe prave zalihe u kući. Ono što je zanimljivo: sve manje potrošača uživa u kupovini, traži se jednostavna organizacija objekata radi lakšeg snalaženja, a važno je da se ne čeka u redovima. Pobediće na tržištu onaj ko uspe da potrošaču, i pored pada standarda, omogući da se oseća da je dobio pri kupovini veću vrednost od plaćene.
GfK je došao i do rezultata da 77% potrošača na našim prostorima koristi internet kada planira određenu kupovinu, tj. preko interneta se raspituje o proizvodima, 58% koristi i društvene mreže a isti taj procenat kupaca voli da podeli svoja iskustva sa drugima. Najviše se veruje prijateljima i rođacima.
Oko 25% potrošača posećuje nezavisne sajtove za kupovinu, 23% koristi pametne telefone, a 33% potrošača kupuje preko interneta robu generalno, međutim od tog procenta manje od 1% se kupuje roba široke potrošnje (hrana, piće).
Kupci u Srbiji i Bosni i Hercegovini informišu se o promocijama i popustima preko televizije (60%), dok se u Hrvatskoj informišu preko letaka. U Srbiji su na 2. mestu leci kao kanal komunikacije, a na 3. mestu je informisanje preko prijatelja.

Izvor: Biznis i Finansije

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!