Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

Preporučujemo

5 trendova koji će brendovima biti ključ za uspešnu 2019.

SVET – Kada bismo uporedili ljudske živote danas i pre svega par meseci već bismo dobili vidljiva odstupanja i razlike. Činjenica da se promene događaju iz dana u dan i da utiču na sve nas nije ništa novo, ali koliko brandovi stvarno idu u korak s promenama i vremenom?

Dentsu Aegis Network, globalna marketinška agencija koja okuplja agencije poput iProspect, Vizeum i Carat govori o tome kako bi brandovi uspeli moraju ostati što bliži ljudima, njihovim potrebama i trendovima.

“Potrošači su se promenili – postali su zahtevniji nego ikada do sad. Visoke standarde i zahteve sada postavljaju pred brandove. Brzina reakcije, pažnja i briga oko potrošačevih potreba i želja postali su temeljna očekivanja od brendova”, izjavio je Vjeko Srednoselec, poslovni direktor Dentsu Aegis Networka. “Autentičnost, o koju se prečesto spotiču renomirani brendovi nastojeći privući naklonost potrošača današnjice – postala je sve teža za postići u svetu kojim dominiraju lažne vrednosti. Godine koje dolaze pokazaće svoje, pad giganata i uspon nekih novih brendova spremnih na nove potrošače i nove tehnologije.”

Promene u tehnologiji kao i one u društvu i politici uticaće na sve nas i naše poslovne poteze. Od svega ostaje nam jedno. Činjenica da što bolje brendovi uspeju dopreti do svojih potrošača i uopšteno ljudi bolje će napredovati i opstati. Šanse za uspeh veće su kod onih brendova koji će se fokusirati na donošenje odluka prema željama i glasu potrošača nego svom vlastitom nahođenju.

Istraživanje možete preuzeti ovde.

Izvor: HURA

Forum

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!