SVET – Kada bismo uporedili ljudske živote danas i pre svega par meseci već bismo dobili vidljiva odstupanja i razlike. Činjenica da se promene događaju iz dana u dan i da utiču na sve nas nije ništa novo, ali koliko brandovi stvarno idu u korak s promenama i vremenom?
Dentsu Aegis Network, globalna marketinška agencija koja okuplja agencije poput iProspect, Vizeum i Carat govori o tome kako bi brandovi uspeli moraju ostati što bliži ljudima, njihovim potrebama i trendovima.
“Potrošači su se promenili – postali su zahtevniji nego ikada do sad. Visoke standarde i zahteve sada postavljaju pred brandove. Brzina reakcije, pažnja i briga oko potrošačevih potreba i želja postali su temeljna očekivanja od brendova”, izjavio je Vjeko Srednoselec, poslovni direktor Dentsu Aegis Networka. “Autentičnost, o koju se prečesto spotiču renomirani brendovi nastojeći privući naklonost potrošača današnjice – postala je sve teža za postići u svetu kojim dominiraju lažne vrednosti. Godine koje dolaze pokazaće svoje, pad giganata i uspon nekih novih brendova spremnih na nove potrošače i nove tehnologije.”
Promene u tehnologiji kao i one u društvu i politici uticaće na sve nas i naše poslovne poteze. Od svega ostaje nam jedno. Činjenica da što bolje brendovi uspeju dopreti do svojih potrošača i uopšteno ljudi bolje će napredovati i opstati. Šanse za uspeh veće su kod onih brendova koji će se fokusirati na donošenje odluka prema željama i glasu potrošača nego svom vlastitom nahođenju.
Istraživanje možete preuzeti ovde.
Izvor: HURA