Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

Preporučujemo

2014. – godina mobilnih plaćanja

SVET – Kompanija MasterCard (NYSE:MA) i agencija za istraživanje PRIME Research objavile su rezultate drugog godišnjeg istraživanja na svetskom nivou „MasterCard Mobile Payments Study“, koje je pratilo preko 13 miliona komentara na društvenim medijima: Tviteru, Fejsbuku, blogovima i forumima širom sveta. Ovo istraživanje pokazuje da se naklonost ka mobilnim plaćanjima povećava, kao i da njihova upotrebe od strane potrošača i prihvatanja od strane trgovaca brzu rastu.
Stav 88% trgovaca prema mobilnom plaćanju je pozitivan, a mnogi od njih kao prednost nad konkurencijom ističu to što prihvataju mobilna plaćanja. Pošto se potrošači sve više okreću opcijama za mobilna plaćanja, trgovci koji ne žele da prihvate ovakva plaćanja mogu da se nađu u nepovoljnom položaju.
Ovo istraživanje ukazuje na 2013. godinu kao godinu kada su mobilna plaćanja prešla sa „koncepta na usvajanje.“ „Usvojitelji“ odnosno oni koji su koristili mobilna plaćanja učestvovali su u 81% razgovora o njima na društvenim medijima tokom 2013. godine. Ovaj podatak predstavlja preokret u odnosu na 2012. godinu kada je samo 32% učesnika u razgovorima o mobilnim plaćanjima zapravo koristilo neki proizvod koji ih podržava. Iako i dalje postoji zabrinutost u pogledu bezbednosti mobilnih plaćanja, ovo istraživanje pokazuje da su potrošači i trgovci prevazišli razmišljanja na temu „zašto koristiti mobilna plaćanja“ i prešli na razmišljanja o tome „koju opciju za mobilna plaćanja treba koristiti?“. Zapravo, 2014. godina bi mogla biti godina kada se formiraju dugoročna veza između mobilnih brendova i mobilne kupovine, što znači da će oni koji razmatraju mobilna plaćanja moći da budu uspešno usluženi ukoliko se opredele za takvu vrstu plaćanja.

MasterCard Mobile Payments Study infografika

 

Forum

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!