Brend 1664 Blanc, kompanije Carlsberg Srbija, ove godine, platinum je sponzor festivala KAKTUS 2022. Kako navode u kompaniji, KAKTUS je jedan od najvažnijih projekata usmeren na razvoj tržišta marketinških komunikacija u Srbiji, ali i mesto gde najbolji kreativci i komunikatori, kao predavači, dele informacije o poslednjim trendovima.
„Efikasnim upravljanjem marketinškim komunikacijama kompanija profiliše željeni imidž i stvara odgovarajuću poziciju u svesti potrošača i ukupne javnosti. Kompanije razvijaju brend kroz prizmu njegovog segmentiranja i targetiranja, a najviše onoga što sledi iz tog procesa, a to je pravilno pozicioniranje njegovih proizvoda i brenda uopšte, u umovima njegovih potrošača. Javnost je svakodnevno obasuta velikom količinom informacija, što dovodi do zasićenja primaoca poruke informacijama, konfuzije i kontradiktornosti stavova, uslovljavajući krizu identiteta kompanije i probleme u komuniciranju sa javnošću. Od savremenog marketinga očekuje se da u procesu kontinuirane komunikacije sa stvarnim i potencijalnim potrošačima pruži neophodne informacije, utiče na kreiranje imidža i reputacije brenda i kompanije, ali i podstiče na akciju – kupovinu. Upravo festival KAKTUS nudi učesnicima kvalitetan i raznovrstan program iz različitih oblasti integrisanih komunikacija i to je razlog zašto smo se odlučili da ove godine podržimo događaj“, rekao je Srećko Pavković, International Brands Manager, Carlsberg Srbija.
„1664 Blanc moderan je brend koji prati trendove i vođa je na tržištu među premium pivima. S druge strane, festival KAKTUS već punih osam godina lider je u edukaciji, ali i u doprinosu razvoja tržišta marketinških komunikacija u Srbiji. Upravo zato je saradnja, dva snažna brenda u svojim oblastima, nekako prirodno došla i dala nam veliki vetar u leđa. Ove godine festival KAKTUS podižemo na viši nivo kako bi postao još snažnija platforma za razmenu stručnog znanja, trendova koji oblikuju tržište i primera dobre prakse. Verujemo da je upravo razmena znanja ključ napretka advertising industrije u Srbiji i zato veliko hvala kompaniji Carlsberg Srbija što je prepoznala potencijale i značaj festivala KAKTUS, ali i što, godinama, aktivno doprinosi razvoju marketinške industrije u našoj zemlji“, rekla je Ivana Parčetić Mitić, osnivač i CEO, Marketing mreže.
Ove godine, festival KAKTUS by 1664 Blanc, održava se 1. i 2. novembra u Beogradu pod sloganom „Samorefleksija“, a tokom dva dana kvalitetnog programa slavićemo snagu domaće kreativnosti i sagledati potencijale – pojedinaca, timova, agencija i brendova.
Više informacija o festivalu dostupno je na sajtu https://kaktus.rs/