Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

OGLAŠAVANJE

spot_img

ISPRATI

Zenith Optimedia predviđa 5,3% rasta globalnog digitalnog tržišta u 2014.

Prema predviđanju stručnjaka iz Zenith Optimedia, brz razvoj tehnologije doprineće rastu globalnog tržišta digitalnog oglašavanja od 5,3% u 2014. godini, u odnosu na rast od 3,9% u 2013. godini. Rast će ostati snažan u naredne dve godine, 5,3% u 2015. godini, dok će u 2016. godini porasti na 5,9%.
Zenith Optimedia predviđa da će globalna potrošnja na onlajn oglašavanje porasti 5,3 %, čime će tokom 2014. godine dostići vrednost od 523 milijarde dolara. Internet oglašavanje je najbrže rastući medij, za koji se predviđa rast od čak 17,1%, a razvoj digitalne tehnologije čini internet oglašavanje jeftinijim i efikasnijim.
Napredni oglasni formati, kao sto su Rising stars, propisani od strane IAB US, čine displej oglašavanje interaktivnijim i značajno okupiraju pažnju svojom atraktivnošću. Potrošači ih rado gledaju, u interakciji su sa njima i pamte ih duže od standardnih formata. U međuvremenu se razvio programmatic – automatizovana prodaja digitalnog oglasnog prostora, koji je omogućio sofisticiranije i efikasnije targetiranje ciljne publike. Zenith Optimedia predviđa da će tradicionalno displej oglašavanje dostići prosečni rast od 15,8% godišnje, između 2013. i 2016. godine, u odnosu na rast od 12,3% godišnje u period između 2010. i 2013. godine. Social media displej oglašavanje raste daleko brže – u proseku 29,9% godisnje između 2013. i 2016. godine – jer oglašivači koriste ekspanziju upotrebe društvenih medija na mobilnim uređajima i mogućnost targetiranja koje ovaj trend nudi. Onlajn video se uveliko proširio na smart telefone, tablete, konzole i TV uređaje, što oglašivačima pruža spektar novih mogućnosti u povezivanju sa potrošačima. Samim tim, predviđanja su da će onlajn video oglašavanje rasti 24,2% godišnje u period između 2013. i 2016. godine.

Celokupan izveštaj Zenith Optimedia možete preuzeti ovde.

Izvor: IAB Srbija
Pripremila: Milica Vještica

spot_img

PROJEKAT

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!