Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti!

Oglašavanje

spot_img

ISPRATI

Zenith Optimedia predviđa 5,3% rasta globalnog digitalnog tržišta u 2014.

Prema predviđanju stručnjaka iz Zenith Optimedia, brz razvoj tehnologije doprineće rastu globalnog tržišta digitalnog oglašavanja od 5,3% u 2014. godini, u odnosu na rast od 3,9% u 2013. godini. Rast će ostati snažan u naredne dve godine, 5,3% u 2015. godini, dok će u 2016. godini porasti na 5,9%.
Zenith Optimedia predviđa da će globalna potrošnja na onlajn oglašavanje porasti 5,3 %, čime će tokom 2014. godine dostići vrednost od 523 milijarde dolara. Internet oglašavanje je najbrže rastući medij, za koji se predviđa rast od čak 17,1%, a razvoj digitalne tehnologije čini internet oglašavanje jeftinijim i efikasnijim.
Napredni oglasni formati, kao sto su Rising stars, propisani od strane IAB US, čine displej oglašavanje interaktivnijim i značajno okupiraju pažnju svojom atraktivnošću. Potrošači ih rado gledaju, u interakciji su sa njima i pamte ih duže od standardnih formata. U međuvremenu se razvio programmatic – automatizovana prodaja digitalnog oglasnog prostora, koji je omogućio sofisticiranije i efikasnije targetiranje ciljne publike. Zenith Optimedia predviđa da će tradicionalno displej oglašavanje dostići prosečni rast od 15,8% godišnje, između 2013. i 2016. godine, u odnosu na rast od 12,3% godišnje u period između 2010. i 2013. godine. Social media displej oglašavanje raste daleko brže – u proseku 29,9% godisnje između 2013. i 2016. godine – jer oglašivači koriste ekspanziju upotrebe društvenih medija na mobilnim uređajima i mogućnost targetiranja koje ovaj trend nudi. Onlajn video se uveliko proširio na smart telefone, tablete, konzole i TV uređaje, što oglašivačima pruža spektar novih mogućnosti u povezivanju sa potrošačima. Samim tim, predviđanja su da će onlajn video oglašavanje rasti 24,2% godišnje u period između 2013. i 2016. godine.

Celokupan izveštaj Zenith Optimedia možete preuzeti ovde.

Izvor: IAB Srbija
Pripremila: Milica Vještica

PROJEKAT

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!