Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

POSAO & PRAKSA

Zelena ideja – potvrda poverenja u marketinške agencije u Hrvatskoj

REGION – Hrvatsko udruženje društava za tržišno komuniciranje (HURA) objavilo je da se na konkurs projekta Zelena ideja, raspisan u oktobru 2013. godine, prijavilo ukupno 74 lokalnih ekoloških proizvođača. Projekt organizovan od strane HURA-e i partnera s ciljem pružanja besplatnih marketinških usluga i pomaganja lokalnih ekoloških proizvođača u njihovom nastupu na tržištu ovom brojkom pokazao je visok nivo interesovanja među ekološkim proizvođačima u Hrvatskoj.
Od ukupnog broja prijavljenih nezavisni stručni žiri projekta izabrao je 16 eko proizvođača koji su zadovoljili postavljene kriterijume i pokazali najveći razvojni potencijal. Suženi izbor proizvođača s kojima će se sarađivati zavisio je od broja prijavljenih partnera projekta koji su izrazili želju da besplatno ulože svoje znanje i resurse kako bi ekološkim proizvođačima koji ne raspolažu finansijskim sredstvima omogućili angažman marketinških profesionalaca.
Predstavnik stručnog žirija Domagoj Račić iz Mreže znanja, povodom zatvaranja konkursa, izjavio je: „Ovoliki broj prijava odličan je pokazatelj vrednosti projekta Zelena ideja, ali i poverenja u uključene marketinške agencije. Ne sumnjam da će potencijal i entuzijazam kojeg odabrani ekološki proizvođači pokazuju dodatno motivisati agencije da stvore što kvalitetniji proizvod te ih tako što uspešnije plasiraju na tržištu. Sada slede sastanci i usaglašavanje saradnje proizvođača s agencijama, čije rezultate očekujemo s nestrpljenjem i optimizmom.“
Nakon izbora eko proizvođača od strane stručnog žirija, 16 marketinških agencija uključenih u projekat Zelena ideja odabrale su one proizvođače s kojima će ostvariti saradnju. Agencije će eko proizvođačima uraditi jedan ili više poslova navedenih u prijavi, a prema dogovoru o saradnji završiće ga do 01. aprila ove godine. Agencije i organizator projekta HURA, sve finalne radove imaće priliku predstaviti na izložbi u Zagrebu u aprilu, ali i na strukovnim okupljanjima – Danima komunikacija i Weekend Media Festivalu, te ih dodati u portfolio svojih radova.
Agencije uključene u projekt sarađivaće sa sledećim ekološkim proizvođačima:

  • Agencija Libra sa Anyo d.o.o. – proizvođačem vegetarijanskih sireva od soje te prerađevina na bazi sireva,
  • Agencija Proximity Zagreb sa OPG Babac Sandra – proizvođačem ekoloških pekmeza od smokava,
  • Agencija TBWAZagreb sa Obrtom Annapurna – proizvođačem ekoloških proizvoda na bazi soje i pšenice,
  • Agencija Unex Grupa sa Banovina agrar d.o.o. – uzgajivačem goveda pasmine Angus i Crne slavonske svinje,
  • Agencija Web burza i iZone sa OPG Denis Bogoević-Marušić – proizvođačem ekološkog vina,
  • Agencija BBDO Zagreb sa OPG Duhaček – proizvođačem meda i pčelinjih proizvoda,
  • Agencija Status Grupa sa OPG Ivan Veselić – proizvođačem pekmeza i džemova te drugih prerađevina od voća i povrća,
  • Agencija TF Marketing sa OPG Krnić Lovro – proizvođačem ekološkog meda i pčelinjih proizvoda,
  • Agencija Digitel& sa OPG Ljiljana Diktić – uzgajivačem voća i povrća te proizvođačem prerađevina od voća i povrća,
  • Agencija Bruketa&Žinić OM sa OPG Marica Jug – uzgajivačem voća i povrća te proizvođačem prerađevina od voća i povrća,
  • Agencija Omega Media sa OPG Mario Sever – proizvođačem ekološkog povrća i žitarica,
  • Agencija Imago reklamna agencija sa Poljoprivrednom zadrugom Maslina i vino / Polača – proizvođačem ekološkog vina i maslinovog ulja,
  • Agencija K&K Promotion sa Stancija Kumparička d.o.o. – proizvođačem produkata od kozjeg mleka,
  • Agencija Gingernet sa OPG Nikica Žampera – proizvođačem kozjeg sira i maslinovog ulja,
  • Agencija Grey Zagreb sa OPG Šime Škaulj – proizvođačem ekološkog vina,
  • Agencija Studio Marketing JWT Zagreb sa OPG Šimunić Berislav – proizvođačem meda i pčelinjih proizvoda.

Više informacija pronađite na sajtu HURA-e.

OGLAŠAVANJE

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!