REGION – Hrvatsko udruženje društava za tržišno komuniciranje (HURA) objavilo je da se na konkurs projekta Zelena ideja, raspisan u oktobru 2013. godine, prijavilo ukupno 74 lokalnih ekoloških proizvođača. Projekt organizovan od strane HURA-e i partnera s ciljem pružanja besplatnih marketinških usluga i pomaganja lokalnih ekoloških proizvođača u njihovom nastupu na tržištu ovom brojkom pokazao je visok nivo interesovanja među ekološkim proizvođačima u Hrvatskoj.
Od ukupnog broja prijavljenih nezavisni stručni žiri projekta izabrao je 16 eko proizvođača koji su zadovoljili postavljene kriterijume i pokazali najveći razvojni potencijal. Suženi izbor proizvođača s kojima će se sarađivati zavisio je od broja prijavljenih partnera projekta koji su izrazili želju da besplatno ulože svoje znanje i resurse kako bi ekološkim proizvođačima koji ne raspolažu finansijskim sredstvima omogućili angažman marketinških profesionalaca.
Predstavnik stručnog žirija Domagoj Račić iz Mreže znanja, povodom zatvaranja konkursa, izjavio je: „Ovoliki broj prijava odličan je pokazatelj vrednosti projekta Zelena ideja, ali i poverenja u uključene marketinške agencije. Ne sumnjam da će potencijal i entuzijazam kojeg odabrani ekološki proizvođači pokazuju dodatno motivisati agencije da stvore što kvalitetniji proizvod te ih tako što uspešnije plasiraju na tržištu. Sada slede sastanci i usaglašavanje saradnje proizvođača s agencijama, čije rezultate očekujemo s nestrpljenjem i optimizmom.“
Nakon izbora eko proizvođača od strane stručnog žirija, 16 marketinških agencija uključenih u projekat Zelena ideja odabrale su one proizvođače s kojima će ostvariti saradnju. Agencije će eko proizvođačima uraditi jedan ili više poslova navedenih u prijavi, a prema dogovoru o saradnji završiće ga do 01. aprila ove godine. Agencije i organizator projekta HURA, sve finalne radove imaće priliku predstaviti na izložbi u Zagrebu u aprilu, ali i na strukovnim okupljanjima – Danima komunikacija i Weekend Media Festivalu, te ih dodati u portfolio svojih radova.
Agencije uključene u projekt sarađivaće sa sledećim ekološkim proizvođačima:
- Agencija Libra sa Anyo d.o.o. – proizvođačem vegetarijanskih sireva od soje te prerađevina na bazi sireva,
- Agencija Proximity Zagreb sa OPG Babac Sandra – proizvođačem ekoloških pekmeza od smokava,
- Agencija TBWAZagreb sa Obrtom Annapurna – proizvođačem ekoloških proizvoda na bazi soje i pšenice,
- Agencija Unex Grupa sa Banovina agrar d.o.o. – uzgajivačem goveda pasmine Angus i Crne slavonske svinje,
- Agencija Web burza i iZone sa OPG Denis Bogoević-Marušić – proizvođačem ekološkog vina,
- Agencija BBDO Zagreb sa OPG Duhaček – proizvođačem meda i pčelinjih proizvoda,
- Agencija Status Grupa sa OPG Ivan Veselić – proizvođačem pekmeza i džemova te drugih prerađevina od voća i povrća,
- Agencija TF Marketing sa OPG Krnić Lovro – proizvođačem ekološkog meda i pčelinjih proizvoda,
- Agencija Digitel& sa OPG Ljiljana Diktić – uzgajivačem voća i povrća te proizvođačem prerađevina od voća i povrća,
- Agencija Bruketa&Žinić OM sa OPG Marica Jug – uzgajivačem voća i povrća te proizvođačem prerađevina od voća i povrća,
- Agencija Omega Media sa OPG Mario Sever – proizvođačem ekološkog povrća i žitarica,
- Agencija Imago reklamna agencija sa Poljoprivrednom zadrugom Maslina i vino / Polača – proizvođačem ekološkog vina i maslinovog ulja,
- Agencija K&K Promotion sa Stancija Kumparička d.o.o. – proizvođačem produkata od kozjeg mleka,
- Agencija Gingernet sa OPG Nikica Žampera – proizvođačem kozjeg sira i maslinovog ulja,
- Agencija Grey Zagreb sa OPG Šime Škaulj – proizvođačem ekološkog vina,
- Agencija Studio Marketing JWT Zagreb sa OPG Šimunić Berislav – proizvođačem meda i pčelinjih proizvoda.
Više informacija pronađite na sajtu HURA-e.