Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Završena PRilika 2014!

PRilika 2014, šesta međunarodna konferencija pod nazivom „Komunikacija na (s)ceni”, završena je u subotu u Zvezdara teatru u Beogradu. Konferencija je privukla preko 250 učesnika iz Srbije i regiona, što je potvrda kvaliteta programa ovogodišnje PRilike.
Drugi dan konferencije započeo je interaktivnom radionicom Donalda Stila, međunarodnog stručnjaka za krizne komunikacije i nekadašnjeg glavnog savetnika za odnose s javnošću u BBC-u, na temu „Krizna komunikacija u eri društvenih medija“.
„Sve krize su predvidive. Možemo da predvidimo šta će se našoj kompaniji ili organizaciji desiti, jedino što ne možemo predvideti je kada i gde. Što znači, ako su sve krize predvidive, možemo se na vreme pripremiti za njih“, rekao je Stil tokom radionice, i dodao da je pisanje i uvežbavanje plana za potencijalne krizne situacije ulaganje u buduću vrednost svake kompanije.
Nakon radionice i simulacije krize na sceni, usledile su studije slučaja kompanije IKEA za Jugoistočnu Evropu i Telenor banke, kao i predavanje predsednika Upravnog odbora Publicis Group Serbia Miše Lukića na temu „Storytelling. Story doing. Story being.“
„Jasno određivanje sopstvene velike priče jedan je od najsnažnijih alata u modernom biznisu, pošto takva priča definiše strateški pravac kompanije i njenih brendova. Od krucijalnog značaja je otkriti svoju autentičnu priču koja je istovremeno i relevantna i različita, jasno određena i neophodna da bi olakšala donošenje pravih odluka u svim sferama biznisa“, rekao je Lukić tokom predavanja.
Drugi dan konferencije PRilika završen je panelom na temu „Vašar taštine“, u okviru kog su učesnici razgovarali na temu reputacije PR struke – šta to pozitivno, a šta negativno utiče na ugled struke, uz primere iz prakse i savete.
Na konferenciji PRilika 2014 predstavljeni su i najnoviji rezultati globalnog istraživanja European Communications Monitor za Srbiju.

OGLAŠAVANJE

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!