today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Završen festival Piran Idea 2013

Nakon trodnevnog “lova na kreativnost”, završen je ovogodišnji kreativni festival Piran Idea Y&R CEE. Brojni delegati iz 14 zemalja Centralne i Istočne Evrope okupili su se u malom srednjovekovnom gradu Piranu, kako bi podstakli kreativni duh, ali ujedno pronašli i promovisali najbolje kreativne radove u 13 kategorija, pristigle iz 14 agencija koje su se takmičile.
Osnovan 2000. godine od strane osnivača kompanije New Moment New Ideas Company, Dragana Sakana, Piran Idea Y&R CEE je festival koji nastoji da inspiriše ljude da dostignu svoj pun kreativni potencijal, pružajući istovremeno priliku da njihove radove ocene renomirani kreativni direktori Y&R. Tokom 13 godina postojanja, festival je ugostio više od 700 predstavnika iz 45 različitih zemalja i u jednom trenutku okupio sve WPP agencije u CEE regionu.
U sastavu žirija ove godine našli su se ugledni kreativni direktori Ryan Reed (Y&R Dubai) i Pedro Fereira (Y&R Portugal), koje je kao predsednik žirija predvodio Vicky Gitto (Y&R Italy). Grand Prix je osvojila kompanija New Moment Y&R Skoplje za kampanju “10 meters apart”, a specijalnu nagradu “Dragan Sakan” primio je Jaime Mandelbaum iz Češke, kreativni direktor Y&R za Centralnu i Istočnu Evropu.
“Moj otac je započeo Piran Idea. On je verovao u to”, rekao je Žarko Sakan, generalni direktor kompanije New Moment Y&R, koji sada organizuje ovaj festival. “Zaista uživam u organizaciji festivala i radim to punog srca.”
Martin Beck, COO za Evropu, Bliski Istok i Afriku, koji je podržavao Dragana Sakana i Piranski festival od samog početka, rekao je da je veoma ponosan što mreža postaje sve kreativnija.
Petr Havliček, CEO Y&R za Centralnu i Istočnu Evropu i Predsednik i CEO za Y&R Prag, rekao je da, poput mnogih lokalnih festivala, PIran Idea ističe kulturu regiona kroz njegove kreativne ideje, od kojih se mnoge ne bi razvile nigde drugde.
Posebno je istakao kampanju “10 Meters Apart” kompanije Y&R New Moment New Ideas Company koja je kući Y&R donela prvog ikada Titanijumskog Lava – video urađen za Vladu Republike Makedonije radi promovisanja mira i razumevanja između muslimana i hrišćana, kroz zajedničku molitvu.
“To je primer našeg globalnog boutique mentaliteta,” rekao je Havliček. “Izvodljivo je samo na malom tržištu poput ovog. Vrlo je lokalno, ali ideja je mnogo veća.”
I Sakan i Havliček su rekli da je osvajanje pet lavova u Kanu ove godine, u poređenju sa jednim prošlogodišnjim, pokazatelj napretka i poboljšanja kreativnog pedigrea našeg regiona. “Postoji jedna izreka koju često izgovaramo: ‘lokalna ruža koja miriše globalno,’” rekao je Sakan. “To je ono za čime uvek tragamo.”

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!