today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Završen 8. Weekend Media Festival!

REGION – Dvostrukim koncertom zagrebačkih punk veterana Kawasaki 3p i kantautora Mikija Solusa u Rovinju završen je 8. Weekend Media Festival, najveće regionalno okupljanje komunikacijske industrije.

Broj dvorana u kojima se održavao program povećan je na šest, uvođenjem Radnog prostora u kojem je održano dodatnih desetak prezentacija.

„Svake godine proširujemo opseg tema pa je interes za učešće u programu Weekenda sve veći. Ostajemo privrženi stalnim inovacijama, pa tako i sledeće godine možete očekivati nešto novo, ne samo u sadržaju, nego i u načinima prezentacije“, najavio je direktor programa Nikola Vrdoljak.

U Rovinju smo u protekla dva dana, između ostalog, saznali da Uber uskoro stiže u Hrvatsku i Srbiju, Hrvatska turistička zajednica predstavila je prve vizuale svoje nove kampanje pod sloganom „Croatia, Full of Life“, a članovi grupe Laibach preneli su svoja iskustva iz Severne Koreje.

Drugoga dana posetioci Weekenda saznali su tajne PR-a iz Silijumske doline i pet megatrendova u medijima, oglašivači i agencije su se obavezali na odgovorniju komunikaciju prema deci, a burnu raspravu izazvalo je pitanje je li bolje ostati u Hrvatskoj ili tražiti sreću u inostranstvu. Vodeći hrvatski mediji najavili su da neće jasno izraziti svoje podršku pojedinim političkim opcijama uoči predstojećih izbora, ali neće ni skrivati svoj stav.

Više od 150 predavača iz Hrvatske, regije i sveta predstavilo je najnovije trendove u svetu komunikacija, a među njima je bilo i puno globalno prepoznatljivih imena, poput bivšeg svetskog rekordera Colina Jacksona, slavnog TV producenta Petea Radovicha, glavnog urednika Digidaya Briana Morrisseyja i PR gurua Jonathana Hirshona.

Revija BalCannes i ove je godine odabrala i prikazala 25 najboljih reklamih radova iz cele regije, a dodeljene su i nagrade SoMo Borac za najbolje radove u osam kategorija digitalnog marketinga.

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!