REGION – Dvostrukim koncertom zagrebačkih punk veterana Kawasaki 3p i kantautora Mikija Solusa u Rovinju završen je 8. Weekend Media Festival, najveće regionalno okupljanje komunikacijske industrije.
Broj dvorana u kojima se održavao program povećan je na šest, uvođenjem Radnog prostora u kojem je održano dodatnih desetak prezentacija.
„Svake godine proširujemo opseg tema pa je interes za učešće u programu Weekenda sve veći. Ostajemo privrženi stalnim inovacijama, pa tako i sledeće godine možete očekivati nešto novo, ne samo u sadržaju, nego i u načinima prezentacije“, najavio je direktor programa Nikola Vrdoljak.
U Rovinju smo u protekla dva dana, između ostalog, saznali da Uber uskoro stiže u Hrvatsku i Srbiju, Hrvatska turistička zajednica predstavila je prve vizuale svoje nove kampanje pod sloganom „Croatia, Full of Life“, a članovi grupe Laibach preneli su svoja iskustva iz Severne Koreje.
Drugoga dana posetioci Weekenda saznali su tajne PR-a iz Silijumske doline i pet megatrendova u medijima, oglašivači i agencije su se obavezali na odgovorniju komunikaciju prema deci, a burnu raspravu izazvalo je pitanje je li bolje ostati u Hrvatskoj ili tražiti sreću u inostranstvu. Vodeći hrvatski mediji najavili su da neće jasno izraziti svoje podršku pojedinim političkim opcijama uoči predstojećih izbora, ali neće ni skrivati svoj stav.
Više od 150 predavača iz Hrvatske, regije i sveta predstavilo je najnovije trendove u svetu komunikacija, a među njima je bilo i puno globalno prepoznatljivih imena, poput bivšeg svetskog rekordera Colina Jacksona, slavnog TV producenta Petea Radovicha, glavnog urednika Digidaya Briana Morrisseyja i PR gurua Jonathana Hirshona.
Revija BalCannes i ove je godine odabrala i prikazala 25 najboljih reklamih radova iz cele regije, a dodeljene su i nagrade SoMo Borac za najbolje radove u osam kategorija digitalnog marketinga.