SVET – Novom promotivnom kampanjom “Zauvek plavo”, koja prikazuje najuzbudljivije trenutke sa utakmica iz prethodnih sezona, FK Čelsi i adidas predstavili su novu opremu za 2014/15. godinu.
Novi dresovi “Plavih” predstavljeni su u uzbudljivom video snimku koji prikazuje petoricu Čelsijevih igrača, zarobljenih u svojim najslavnijim trenucima, a potom ovekovečenih u jedinstvenim plavim skulpturama.
Sa Žoze Morinjom u ulozi naratora, video prikazuje istorijske trenutke koji će sigurno živeti dugo u sećanju “Plavih”. On slavi Petr Čehovu čuvenu odbranu penala, koji je za Bajern iz Minhena izvodio Švajnštajger, čime je ostvarena prva pobeda u Ligi šampiona u 2012. godini, zatim prvi gol Fernanda Toresa protiv Benfike u finalu Lige Evrope, Geri Kejhilov volej udarac protiv Totenhema, Oskarov čudesni gol protiv Juventusa i skorašnja tri Azarova gola protiv Njukasla u Premijer ligi.
U spotu za novu kampanju, koja je u skladu sa prošlogodišnjom pod nazivom “Plavo. Šta je drugo važno?“, prikazani su igrači kako se oslobađaju iz sopstvenih skulptura čime otkrivaju novu opremu za sezonu 2014/15, spremni da u njoj postignu brojne nove uspehe za pamćenje.
Novi dres je dizajniran korišćenjem modifikovane tkanine koja na prednjoj strani prikazuje kontrast plavih tonova uz dve nijanse prugastih tonova, a za izradu je korišćena adidas Climacool tehnologija koja predstavlja premijum adidas tehnologiju jer omogućava veću moć ventilacije. Dizajn dresa je inspirisan kolekcijama Čelsi opreme iz perioda kasnih 80-tih i ranih 90-tih godina.