Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

OGLAŠAVANJE

spot_img

ISPRATI

Zaustavimo uništavanje prirode!

REGION – Agencija McCann Sarajevo, u saradnji sa WWF – Svetskim fondom za zaštitu prirode, osmislila je i kreirala kampanju „Hutovo blato“. Kampanja ima za cilj da zaustavi dalju degradaciju ovog bosansko-hercegovačkog parka prirode.
„U parku prirode Hutovo blato u BiH u okviru koga se nalazi i rezervat ptica, sve izraženiji su negativni uticaji čoveka na njegov ekosistem. Negativni uticaji se ogledaju, pre svega, u promeni prirodnog vodnog režima, sve intenzivnijem krivolovu i nepostojanju stvarne zaštite područja. Bilo je potrebno podstaći javnost, lokalnu zajednicu i vladine organizacije da se posvete strateškoj i konkretnoj pomoći u održanju parka prirode potpisivanjem peticije na www.hutovo-blato.ba„, rekla je za Marketing mrežu Lejla Sokolović, kreativna direktorka agencije McCann Sarajevo. Prema njenim rečima, definisali su i kreirali jasne i direktne slike, tako što su spojili vizuelne predstave flore i faune „Hutovog blata“ kroz predstavljanje čaplje, ribe i drveta, sa degradiranim staništem simbolično predstavljenim starim, rđavim lavorom.
S obzirom da je budžet bio vrlo ekonomičan, u ovom slučaju javnost je informisana kreativnim kombinovanjem nekoliko kanala komunikacije: putem članaka u štampanim i elektronskim medijima, putem OOH oglasa i web banera.
Agencija McCann Sarajevo prijavila je kampanju „Hutovo blato“ na BalCannes, regionalnu reviju kreativnosti i najboljih reklamnih agencija, a profil agencije pogledajte na BalCannes Yellow Pages.

Autor: Ivana Parčetić

spot_img

PROJEKAT

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!