today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Zaustavimo uništavanje prirode!

REGION – Agencija McCann Sarajevo, u saradnji sa WWF – Svetskim fondom za zaštitu prirode, osmislila je i kreirala kampanju „Hutovo blato“. Kampanja ima za cilj da zaustavi dalju degradaciju ovog bosansko-hercegovačkog parka prirode.
„U parku prirode Hutovo blato u BiH u okviru koga se nalazi i rezervat ptica, sve izraženiji su negativni uticaji čoveka na njegov ekosistem. Negativni uticaji se ogledaju, pre svega, u promeni prirodnog vodnog režima, sve intenzivnijem krivolovu i nepostojanju stvarne zaštite područja. Bilo je potrebno podstaći javnost, lokalnu zajednicu i vladine organizacije da se posvete strateškoj i konkretnoj pomoći u održanju parka prirode potpisivanjem peticije na www.hutovo-blato.ba„, rekla je za Marketing mrežu Lejla Sokolović, kreativna direktorka agencije McCann Sarajevo. Prema njenim rečima, definisali su i kreirali jasne i direktne slike, tako što su spojili vizuelne predstave flore i faune „Hutovog blata“ kroz predstavljanje čaplje, ribe i drveta, sa degradiranim staništem simbolično predstavljenim starim, rđavim lavorom.
S obzirom da je budžet bio vrlo ekonomičan, u ovom slučaju javnost je informisana kreativnim kombinovanjem nekoliko kanala komunikacije: putem članaka u štampanim i elektronskim medijima, putem OOH oglasa i web banera.
Agencija McCann Sarajevo prijavila je kampanju „Hutovo blato“ na BalCannes, regionalnu reviju kreativnosti i najboljih reklamnih agencija, a profil agencije pogledajte na BalCannes Yellow Pages.

Autor: Ivana Parčetić

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!