test
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Zašto prijaviti radove na BalCannes?

REGION – Velibor Zolak, Managing Director u agenciji AMC Communications iz Crne Gore, specijalno za Marketing mrežu govori zašto bi agencije trebale ove godine prijaviti svoje radove na BalCannes, regionalnu reviju najboljih reklamnih agencija i kreativnosti.
„Prvo – ne boli, ali traži mali napor. Drugo – nije skupo, iako košta. Treće – dobijate međuagencijski publicitet i referencu „učesnik BalCannesa“. Četvrto – možda vas čak primeti i neko od potencijalnih klijenata. Peto – kad već prijavite rad, lakše ćete se odlučiti da pođete za Rovinj. Šesto – Rovinj je lep grad, a festivalski program je intrigantan. Sedmo – vratićete se sa BalCannesa manje ili više pametniji. Osam – ako prethodno nije dovoljno – niste za BalCannes, niti je BalCannes za vas. A ako niste sa Balkana, odakle ste?“

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!