Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

OGLAŠAVANJE

spot_img

ISPRATI

Zašto prijaviti radove na BalCannes?

REGION – Velibor Zolak, Managing Director u agenciji AMC Communications iz Crne Gore, specijalno za Marketing mrežu govori zašto bi agencije trebale ove godine prijaviti svoje radove na BalCannes, regionalnu reviju najboljih reklamnih agencija i kreativnosti.
„Prvo – ne boli, ali traži mali napor. Drugo – nije skupo, iako košta. Treće – dobijate međuagencijski publicitet i referencu „učesnik BalCannesa“. Četvrto – možda vas čak primeti i neko od potencijalnih klijenata. Peto – kad već prijavite rad, lakše ćete se odlučiti da pođete za Rovinj. Šesto – Rovinj je lep grad, a festivalski program je intrigantan. Sedmo – vratićete se sa BalCannesa manje ili više pametniji. Osam – ako prethodno nije dovoljno – niste za BalCannes, niti je BalCannes za vas. A ako niste sa Balkana, odakle ste?“

OGLAŠAVANJE

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!