Japanski proizvođač automobila Suzuki početkom februaru lansirao je hečbek Swift na australijsko tržište, a kupcima je za osnovnu cenu od oko 18.230 ponuđen mali automobil sa 1.6-litarskim motorom i 135 KS. Naravno, ovakvu cenu ne možemo baš nazvati povoljnom, pa je Suzuki krenuo u agresivnu oglasnu kampanju kako bi pokazao da je Swift Sport zabavan i za vožnju.
Međutim, oglasni TV spot koji je snimljen tim povodom, nije se dopao ljudima iz ministarstva zdravlja i saobraćaja, pa je naloženo da reklama bude povučena iz upotrebe. Inače, Australija je poznata po čestim cenzurama filmova i video-igara. Australijska filijala japanske kompanije je izjavila da je dobila dosta pritužbi na TV spot, dok je jedan od zamerki glasila da je reklama podsticala kršenje saobraćajnih propisa u ovoj zemlji, jer su na automobilu u toku snimanja spota u jednoj javnoj garaži bila uljučena svetla za maglu, što je u Australiji zabranjeno.
Pogledajte video: