REGION – Neuspeh je jedan od ključnih koraka do uspeha, na vlastitom se iskustvu uverio Ali Mahlodji, koji umesto o svojim postignućima na području tehnologije brendiranja i digitalne optimizacije radije govori o svojim poslovnim počecima, bez dlake na jeziku i o padovima i spoticanjima, koji nisu niša manje pridoneli njegovu uspehu. Što je za njega uspeh i zašto se to možda razlikuje od toga kako ga percipira većina, biće poznato na uvodnom, nešto drugačijem nastupu otvorenja 21. konferencije medijskih trendova SEMPL, koja će se 28. i 29. novembra održavati u Portorožu.
Ideje, vizije, planovi i ciljevi važni su sastavni delovi života i poslovanja, no za pravi napredak ponekad je potrebno promeniti smer. Sposobnost napuštanja prošlosti i brzo prilagođavanje drugačijim okolnostima omogućuje nam da u životu naučimo mnogo toga novog, mnogo korisnijeg za budućnost. Kako je mnogobrojne krize znao iskoristiti za svoj uspeh, u Teheranu rođeni Mahlodji ispričaće u inspirativnoj ličnoj ispovesti koja sigurno nikoga neće ostaviti ravnodušnim.
No ipak si je kao svoju glavnu misiju zadao da nauči ljude kako najbolje iskoristiti „ovde i sada“ te zašto su ključni neprestano učenje i istrajnost. Recept kako uspeti u budućnosti nije dakle napisan samo za one koji žive u tehnološki najnaprednijim okruženjima i upravljaju najvećim proračunima. Problem je, kaže Ali, i u tome što u svetu instant uspeha, pritisaka medija i nerealnih slika s društvenih mreža više vremena posvećujemo pokušajima imitiranja tuđeg uspeha nego tome da pronađemo ono što nas uistinu veseli u životu.
Da je i sam dokaz toga na što podstiče mnoštvo na svojim nastupima dokazuje dinamičnom biografijom, gde među ostalim piše izbeglica i nakon četrdeset neuspelih pokušaja karijere danas strastven i višestruko nagrađivani preduzetnik, suosnivač, glavni vizionar i pripovedač priča na međunarodno poznatoj internetskoj videoplatformi koja funkcioniše kao „priručnik“ za životne priče i zapošljavanje, WHATCHADO. I sa potonjim Ali ostaje veran traženju stvarne misije pojedinca.