Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

POSAO & PRAKSA

Zašto je kriza naš najbolji prijatelj

REGION – Neuspeh je jedan od ključnih koraka do uspeha, na vlastitom se iskustvu uverio Ali Mahlodji, koji umesto o svojim postignućima na području tehnologije brendiranja i digitalne optimizacije radije govori o svojim poslovnim počecima, bez dlake na jeziku i o padovima i spoticanjima, koji nisu niša manje pridoneli njegovu uspehu. Što je za njega uspeh i zašto se to možda razlikuje od toga kako ga percipira većina, biće poznato na uvodnom, nešto drugačijem nastupu otvorenja 21. konferencije medijskih trendova SEMPL, koja će se 28. i 29. novembra održavati u Portorožu.

Ideje, vizije, planovi i ciljevi važni su sastavni delovi života i poslovanja, no za pravi napredak ponekad je potrebno promeniti smer. Sposobnost napuštanja prošlosti i brzo prilagođavanje drugačijim okolnostima omogućuje nam da u životu naučimo mnogo toga novog, mnogo korisnijeg za budućnost. Kako je mnogobrojne krize znao iskoristiti za svoj uspeh, u Teheranu rođeni Mahlodji ispričaće u inspirativnoj ličnoj ispovesti koja sigurno nikoga neće ostaviti ravnodušnim.

No ipak si je kao svoju glavnu misiju zadao da nauči ljude kako najbolje iskoristiti „ovde i sada“ te zašto su ključni neprestano učenje i istrajnost. Recept kako uspeti u budućnosti nije dakle napisan samo za one koji žive u tehnološki najnaprednijim okruženjima i upravljaju najvećim proračunima. Problem je, kaže Ali, i u tome što u svetu instant uspeha, pritisaka medija i nerealnih slika s društvenih mreža više vremena posvećujemo pokušajima imitiranja tuđeg uspeha nego tome da pronađemo ono što nas uistinu veseli u životu.

Da je i sam dokaz toga na što podstiče mnoštvo na svojim nastupima dokazuje dinamičnom biografijom, gde među ostalim piše izbeglica i nakon četrdeset neuspelih pokušaja karijere danas strastven i višestruko nagrađivani preduzetnik, suosnivač, glavni vizionar i pripovedač priča na međunarodno poznatoj internetskoj videoplatformi koja funkcioniše kao „priručnik“ za životne priče i zapošljavanje, WHATCHADO. I sa potonjim Ali ostaje veran traženju stvarne misije pojedinca.

Forum

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!