Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

OGLAŠAVANJE

spot_img

ISPRATI

Zašto je dobro pratiti/slušati podkaste?

Sigurno ste često bili u prilici da se sretnete sa podacima o tome kako uspešni ljudi mnogo čitaju. Od Vorena Bafeta koji čita 500 stranica dnevno do Bil Gejtsa koji čita 50 knjiga godišnje, evidentno je da slavni i uspešni, ili barem 88 odsto njih veći deo svog slobodnog vremena provode čitajući.

I to je sasvim razumljivo. Bez čitanja nema ni novih znanja, ni ličnog rasta i razvoja, te savladavanja novih veština. Međutim, šta činiti kada su nam posao i svakodnevne obaveze takvi da nam za čitanje ne pretekne dovoljno vremena?

S obzirom na sve veću ekspanziju podkasta i činjenicu da ne postoji tema koju makar neki od njih ne obrađuje, oni mogu biti dobra alternativa za čitanje, jer omogućavaju da na jednostavniji način dođemo do novih saznanja i proširimo svoju perspektivu. Podkasti su zabava i obrazovanje spojeni u jednom i odlična su stvar za sve koji žive multitasking život, koji smanjuje obim slobodnog vremena, kao i koncentraciju za čitanje.

Potrebni su vam samo mobilni telefon i slušalice, a evo i četiri dobra razloga zašto bi trebalo da počnete da slušate podkaste ukoliko to već ne činite:

1. Za vaš mozak slušanje je isto što i čitanje
Puno je „nevernih Toma“ koji misle da se slušanjem ne postiže isti efekat kao čitanjem i taj skepticizam posebno je uočljiv kada je reč o audio knjigama. Mnogi misle da se takvim konzumiranjem sadržaja, pogotovu onog edukativnog, on ne „prima“ u našem mozgu kao što je to slučaj kada čitamo, ali nisu u pravu. Relevantna istraživanja na ovu temu pokazuju da nema razlike u razumevanju između slušanja i čitanja sadržaja. Efekat je identičan, vi samo upijate znanje kroz drugačiji medij.

2. Sigurno ćete pronaći informaciju koja vam je neophodna
Kakva god da je tema o kojoj želite da se informišete ili veština koju biste da unapredite, naići ćete na neki podkast koji je obrađuje. Sa 550.000 aktivnih podcasta samo u Appleovoj aplikaciji i preko 18,5 miliona dostupnih epizoda, mala je verovatnoća da nećete uspeti da pronađete ono što tražite. Osim toga, sve je više i podkasta na srpskom jeziku koji su podjednako inspirativni i edukativni, što nam potvrđuje kontinuirano praćenje njihovih sadržaja.

3. Dostupnost na svakom mestu i u svakoj prilici.
Podkasti vam pružaju mogućnost slušanja visokokvalitetnog sadržaja bez obzira gde se nalazite. Drugim rečima, možete ih slušati u hodu, na putu do posla, u automobilu, avionu, ili dok neizostavno čekate u redu za obavljanje nekih birokratskih poslova, pa čak i dok nešto sređujete ili popravljate po kući. Baš zato je ovaj medij tako popularan među preduzetnicima, koji su zauzeti izgradnjom biznisa, često sopstvenim rukama. Činjenica da podkaste možete slušati uporedo dok obavljate gomilu rutinskih poslovnih zadataka samo je jedan od razloga njihove sve veće popularnosti i ekspanzije.

Ceo tekst pročitajte na sajtu agencije Kliping Beograd.

spot_img

PROJEKAT

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!