Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

OGLAŠAVANJE

spot_img

ISPRATI

Zakopčaj me selotejpom

U okviru izložbe haljina od ambalažnih materijala renomiranih brendova na srpskom tržištu “Zakopčaj me selotejpom”, juče je predstavljena i “Duel” haljina, kompanije “Beohemija”, koju je dizajnirala kreatorka Jasmina Vujović. Kreacije srpskih modnih dizajnera, biće postavljene u atrijumu šoping centra “Delta City” u Beogradu do 3. februara 2013. godine.
– Prilikom proizvodnje najprodavanijeg deterdženta “Beohemije” – “Duela”, kao i ostalih proizvoda, poseban akcenat stavljamo na program zaštite životne sredine, kao i na tehnološke procese u tretiranju otpadnih voda i reciklažu otpada. Učestvovanjem u projektu “Zakopčaj me selotejpom”, želeli smo da pošaljemo poruku da samo brigom o životnoj sredini i pravilnom reciklažom možemo poboljšati uslove života naših potrošača – naglasila je Sanja Rajković, PR menadžerka poslovnog sistema “Beohemija”.
Kompanija “Bambi-Banat” predstavila je dve haljine napravljene od ambalaža za “mini plazmu” i “wellness”. Haljine su nastale kao deo umetničkih vizija poznatih domaćih modnih dizajnerki, Daniele Glišić i Emilije Petrović.
Posetioci će moći da pogledaju i haljine koje su napravljene od ambalaže poznatih robnih marki kompanija poput: “Florida bel”, “Grand Prom”, “Jaffa Crvenka”, “Marbo product”, “Nectar”, “Recan” fondacija za reciklažu limenki za piće, a biće predstavljene i haljine partnera na projektu “Delta City Shopping Centra” i medijskog partnera “Naxi” radija.
Osim pomenutih kreatorki, haljine su dizajnirali i renomirani srpski modni kreatori, koji zamenu tekstila ambalažnim materijalom smatraju velikim profesionalnim izazovom: Ana Grebec, Daniela Glišić, Emilija Petrović, Ivana Ristić, Iva Stefanović, Katarina Bogdanović, Marina Milovanović, Marija Stanišić, Peđa Nerić i Tatjana Talatović. Svi posetioci “Delta City”-a i izložbe “Zakopčaj me selotejpom” u peridu od 16. januara do 1. februara 2013. moći će da glasaju za najlepšu haljinu ubacivanjem popunjenih glasačkih listića u kutiju, a kreator i haljina “po ukusu” posetilaca biće nagrađeni poslednjeg dana izložbe – 3. februara 2013. godine.
Cilj projekta je isticanje značaja ambalaže kao neodvojivog dela proizvoda, promovisanje proizvoda i edukovanje potrošača o ambalaži. Svaku haljinu prati opis proizvoda, kojim se skreće pažnja na njegov kvalitet i interakciju sa ambalažom. Vrednost projekta prepoznao je i “Ekostar Pak”, nacionalni operater sistema za upravljanje ambalažnim otpadom u Srbiji, kao i medijski partner “Naxi radio”, koji će organizovanjem edukativnih kvizova pružiti priliku slušaocima da osvoje zanimljive nagrade kompanija učesnica.

Izvor i foto: Tanjug

 

OGLAŠAVANJE

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!