Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

POSAO & PRAKSA

Zakopčaj me selotejpom

U okviru izložbe haljina od ambalažnih materijala renomiranih brendova na srpskom tržištu “Zakopčaj me selotejpom”, juče je predstavljena i “Duel” haljina, kompanije “Beohemija”, koju je dizajnirala kreatorka Jasmina Vujović. Kreacije srpskih modnih dizajnera, biće postavljene u atrijumu šoping centra “Delta City” u Beogradu do 3. februara 2013. godine.
– Prilikom proizvodnje najprodavanijeg deterdženta “Beohemije” – “Duela”, kao i ostalih proizvoda, poseban akcenat stavljamo na program zaštite životne sredine, kao i na tehnološke procese u tretiranju otpadnih voda i reciklažu otpada. Učestvovanjem u projektu “Zakopčaj me selotejpom”, želeli smo da pošaljemo poruku da samo brigom o životnoj sredini i pravilnom reciklažom možemo poboljšati uslove života naših potrošača – naglasila je Sanja Rajković, PR menadžerka poslovnog sistema “Beohemija”.
Kompanija “Bambi-Banat” predstavila je dve haljine napravljene od ambalaža za “mini plazmu” i “wellness”. Haljine su nastale kao deo umetničkih vizija poznatih domaćih modnih dizajnerki, Daniele Glišić i Emilije Petrović.
Posetioci će moći da pogledaju i haljine koje su napravljene od ambalaže poznatih robnih marki kompanija poput: “Florida bel”, “Grand Prom”, “Jaffa Crvenka”, “Marbo product”, “Nectar”, “Recan” fondacija za reciklažu limenki za piće, a biće predstavljene i haljine partnera na projektu “Delta City Shopping Centra” i medijskog partnera “Naxi” radija.
Osim pomenutih kreatorki, haljine su dizajnirali i renomirani srpski modni kreatori, koji zamenu tekstila ambalažnim materijalom smatraju velikim profesionalnim izazovom: Ana Grebec, Daniela Glišić, Emilija Petrović, Ivana Ristić, Iva Stefanović, Katarina Bogdanović, Marina Milovanović, Marija Stanišić, Peđa Nerić i Tatjana Talatović. Svi posetioci “Delta City”-a i izložbe “Zakopčaj me selotejpom” u peridu od 16. januara do 1. februara 2013. moći će da glasaju za najlepšu haljinu ubacivanjem popunjenih glasačkih listića u kutiju, a kreator i haljina “po ukusu” posetilaca biće nagrađeni poslednjeg dana izložbe – 3. februara 2013. godine.
Cilj projekta je isticanje značaja ambalaže kao neodvojivog dela proizvoda, promovisanje proizvoda i edukovanje potrošača o ambalaži. Svaku haljinu prati opis proizvoda, kojim se skreće pažnja na njegov kvalitet i interakciju sa ambalažom. Vrednost projekta prepoznao je i “Ekostar Pak”, nacionalni operater sistema za upravljanje ambalažnim otpadom u Srbiji, kao i medijski partner “Naxi radio”, koji će organizovanjem edukativnih kvizova pružiti priliku slušaocima da osvoje zanimljive nagrade kompanija učesnica.

Izvor i foto: Tanjug

 

OGLAŠAVANJE

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!